Bjørnar
Gründer
- etablert nettsted / forum
- mellom 9000 - 16000 sidevisninger pr mnd de fire siste mnd
- familie-tema på siden
- ønsker ikke å gå ut med domenenavnet public, av åpenbare grunner
- prisantydning 8000,- eks mva
- inntjeningen har vært annonsører, samt adsense. jeg har solgt litt selv til fastpris, har tjent 2000,- eks mva for 12mnds avtale. stort marked for dem som vil selge litt selv. adsense har vært heller labert, kanskje en hundrelapp pr mnd.
- selges grunnet noe overarbeidet for tiden og jeg klarer ikke å ta meg tid til dette prosjektet.
- forumet kjører vBulletin
- webhotell og lisens på vbulletin løper ut en gang på nyåret
- ingen analythics, men kjører Piwik statistikk for å dokumentere tallene oppgitt over her.
- domenenavn og bud tas på epost jbb@yet.no
- generelle spørsmål som ikke identifiserer nettstedet tas i tråden
- selger ikke nødvendigvis til høyeste pris, men forbeholder meg retten til å selge til den jeg ønsker
- mellom 9000 - 16000 sidevisninger pr mnd de fire siste mnd
- familie-tema på siden
- ønsker ikke å gå ut med domenenavnet public, av åpenbare grunner
- prisantydning 8000,- eks mva
- inntjeningen har vært annonsører, samt adsense. jeg har solgt litt selv til fastpris, har tjent 2000,- eks mva for 12mnds avtale. stort marked for dem som vil selge litt selv. adsense har vært heller labert, kanskje en hundrelapp pr mnd.
- selges grunnet noe overarbeidet for tiden og jeg klarer ikke å ta meg tid til dette prosjektet.
- forumet kjører vBulletin
- webhotell og lisens på vbulletin løper ut en gang på nyåret
- ingen analythics, men kjører Piwik statistikk for å dokumentere tallene oppgitt over her.
- domenenavn og bud tas på epost jbb@yet.no
- generelle spørsmål som ikke identifiserer nettstedet tas i tråden
- selger ikke nødvendigvis til høyeste pris, men forbeholder meg retten til å selge til den jeg ønsker