Er i startgropa med nettbutikk (Wordpress/Woocommerce). Har valgt Visma eAccount+DNB integrasjon og ser at det finnes tilbydere av plugin for integrasjon mellom eAccount og Woocommerce. Men det er relativt nytt og jeg vil vente litt og se hvilke erfaringer som gjøres.
Noen her som husker fra sin oppstartstid om det er praktisk overkommelig å bruke Woocommerce´s fakturasystem og så manuelt føre bilag pr salg evt samlebilag dagsomsetning i eAccount?
Eller er det en bedre løsning å bruke Woocommerce som ordresystem og deretter manuelt skape 1 faktura pr kundesalg i eAccount - som sendes ut sammen med vare/angrerettskjema?
Takknemlig for svar fra noen som ligger foran meg i løypa. Og det gjør vel de fleste her inne tenker jeg .-)
Noen her som husker fra sin oppstartstid om det er praktisk overkommelig å bruke Woocommerce´s fakturasystem og så manuelt føre bilag pr salg evt samlebilag dagsomsetning i eAccount?
Eller er det en bedre løsning å bruke Woocommerce som ordresystem og deretter manuelt skape 1 faktura pr kundesalg i eAccount - som sendes ut sammen med vare/angrerettskjema?
Takknemlig for svar fra noen som ligger foran meg i løypa. Og det gjør vel de fleste her inne tenker jeg .-)