noekult
Medlem
Hei
Snart i gang med butikken! Undervurderte arbeidsmengden en god del...
Ser at Prestashop-butikken min har valg for faktura i panelet. Vil sende automatisk faktura/kvittering til kunden. Det er bra, siden det er lovpålagt. Men hvordan er det med overføring av de (forhåpentligvis!) etterhvert utallige fakturaene til regnskapsfører? Slik at regnskapsfører slipper å taste inn alle fakturaene manuelt.
Har ikke valgt regnskapsfører enda. Dilemmaet er om jeg skal bruke Fiken AS eller regnskapsfører til enkeltmannsforetaket mitt. Vet at det er enkelt med Fiken hvertfall, da alt overføres fra Presta til programmet.
Snart i gang med butikken! Undervurderte arbeidsmengden en god del...
Ser at Prestashop-butikken min har valg for faktura i panelet. Vil sende automatisk faktura/kvittering til kunden. Det er bra, siden det er lovpålagt. Men hvordan er det med overføring av de (forhåpentligvis!) etterhvert utallige fakturaene til regnskapsfører? Slik at regnskapsfører slipper å taste inn alle fakturaene manuelt.
Har ikke valgt regnskapsfører enda. Dilemmaet er om jeg skal bruke Fiken AS eller regnskapsfører til enkeltmannsforetaket mitt. Vet at det er enkelt med Fiken hvertfall, da alt overføres fra Presta til programmet.