Faksetjenester der man ikke trenger å ha tillatelse til å sende folk mail?

Prøver å markedsføre det nye firmaet mitt og tenkte å bruke faks som et ledd i dette. Problemet er bare at faksetjenesten jeg har vært i kontakt med ikke vil sende mail til bedrifter som ikke selv har godkjent at de kan motta faksen jeg vil sende. Det blir i følge dem å anse som spam. Finnes det noen tjeneste der de ikke er så nøye å dette? Erfaringer?

clinton4

Medlem
Huff... Jeg er lei av slike fakser, og jeg har faks til epost. Kan tenke meg de som har en god gammeldags faks er enda mere lei. Jeg tror faktisk denne typen markedsføring gjør mer vondt enn godt for firmaet ditt.

Huff... Jeg er lei av slike fakser, og jeg har faks til epost. Kan tenke meg de som har en god gammeldags faks er enda mere lei. Jeg tror faktisk denne typen markedsføring gjør mer vondt enn godt for firmaet ditt.
Veit sannelig ikke. Var svogeren min som foreslo det. Han sa at 95% av det de fikk var spam, men det ble i alle fall lest.

Og de har helt rett...
Ja, de har jo egentlig det.

Er ikke lett denne markedsføringa, altså. Sitte her med et firma og en tjeneste som veldig få i landet utfører, også vet ikke folk om det en gang.

Andre tips til hva jeg kan gjøre? Kommer ikke unna at det frister veldig å spamme litt, altså, enten på faks eller mail. :rolleyes:

paal_erik

Medlem
Jeg skyr slike firmaer som sender fax/mail i hytt&pine... Kommer aldri til å handle med de!
Anser det som spam og HATER det!

runarb

Medlem
Meg bekjent kalles dette for "Fax Advertising" i spam miljøet, og det er masse folk som driver med det. Prøvd å søke på google etter Fax Advertising å se om det ikke kommer opp noen som er villige til å sende spamen din ?

Topp