Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fagbelysning.no nettbutikk

Casperr

New Member
Hei,

Setter stor pris på konstruktiv tilbakemelding, tenker da på nettbutikkens sitt utseende og hva som kan gjøres for å øke salg.

Nettsiden er helt ny og derfor ikke helt ferdig.

Håper på god tilbakemelding :) fagbelysning.no

Mvh Casper
 
Sist redigert:

xdex

Medlem
Her er noen kjappe tips til forbedringer,
  • Logo har feil bakgrunnsfarge.
  • Footer ligger ikke på bunnen av siden.
  • Norsk og engelsk tekst på siden (0 items?)
  • Dårlig oppløsning på produktbilder, ser amatørmessing ut.
  • Produktvisning bruker bare "halve" siden, burde strekke seg helt ut til høyre og venstre.
  • Er det nødvendig å skrive (Alle priser inkl. MVA) eller (nkl.MVA) når dette er standard hos privatpersoner?
  • Savner at ting har symmetri, eksempel: en logo langt ute i venstre side?
  • Mobilmeny glir over logo på små enheter.
  • Hele nettsiden mangler struktur og renhet, alt ser ut som det bare er kasta inn, igjen, "symmetri" er kodeordet!
  • Ingen cookie advarsel (?)
Ellers er det jo dette her da,

rMdAEHN.png


Lykke til med salget, og nettbutikken. Håper dette kan gi deg en pekepinn på hva som kan forbedres!
 

Casperr

New Member
Hei, tusen takk for svar, det hjelper veldig å få litt input på hva som er det viktigste å få gjort.
 

Steve Cash

Medlem
Det meste er sagt over, jeg legger bare til:
Om mva: Ja, det må jo opplyses, en kan jo ikke vite om det er privatpersoner eller næringsdrivende som besøker siden, men det holder at det står ett sted tror jeg, ikke ved hver vare. Skriv "Alle priser er oppgitt inklusiv merverdiavgift", eller mva hvis du forkorter, ikke MVA.

Logo øverst til venstre lider av særskrivingssyken. Hvorfor plutselig skrive Fag Belysning der når det vitterlig står Fagbelysning andre steder på siden?
 

Casperr

New Member
Takk for svar til deg også Steve Cash, det ble nok mye å ha det bak alle prisene også. Endret til å ha det i kun footer. Logoen prøver jeg å fikse atm, er vanskelig å få symmetri ihh til plassering av logoen.
 
Topp