Du fikk mer igjen for annonsepengene enn hva undertegnede gjorde. Analytics kunne registrere 38 treff fra facebook.com domenet. Disse lagde i underkant av 100 sidevisninger.
Jeg vil ikke bruke det igjen med mindre jeg har sider som man kan regne med blir spredt med munn til munn metoden holdt jeg på å si. Altså sider som noen brukere sprer selv.
Skal prøve dette om en uke eller to. $50 har man råd til å svi av for en test. Utformingen blir veldig viktig, for jeg er enig med Kenneth, plasseringen er ikke den beste.
Skal prøve linke flyersen opp mot Facebook applikasjonen vi har e.l.
Blir spennende.
Tror det er viktig, som alltid, å ha en veldig iøyefallende annonse, sterke farger eller lign. Folk blir blinde for annonser når de alltid er plassert på samme sted.
(Prøvd med roterende farger på adsense?)
et problem som jeg har lagt merke til er jo at facebook flyers blir oppdatert senere enn selve facebook siden. så du ser annonsen etter at du har trykket deg vekk fra siden. og så går du tilbake for å trykke på linken og da er det en annen annonse som er fremme..
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.