F5-knappen øker omsetningen?

testdriver

Ha det bra..
Stemmer det at det øker omsetningen om man trykker F5 ofte på statistikksidene? Jeg tror tydeligvis det. Andre som tydeligvis er enige?

Ståle

Medlem
Stemmer det at det øker omsetningen om man trykker F5 ofte på statistikksidene? Jeg tror tydeligvis det. Andre som tydeligvis er enige?

Jeg håper da virkelig det. Halve dagen går jo med til å se på adsense/analytics stats... :cool:

testdriver

Ha det bra..
Tenker på alt fra statistikksider på diverse affiliateprogram til adsense og alle andre ting som genererer penger.

Å sjekke statistikksidene en gang på slutten av dagen bør vel egentlig være nok, men allikevel tar jeg meg selv i å sjekke den sikkert femti ganger hver dag. Jeg tror tydeligvis det øker omsetningen på et vis.

Ingen andre som har det sånn?

Edit: Ja, Ståle. Tenker ofte på hva jeg kunne fått utrettet ved å droppe den F5-galskapen.

picxx

WF 09
Sjekker stats på analytics, forskjellige sider + affiliate program en gang i uken, så jeg bruker nok ikke all verden med tid på dette.
Ikke selger jeg seo tjenester som fordrer at jeg bruker slike tjenester ofte heller.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Adsense og affiliate sjekker jeg nok ikke stort mer enn en gang eller to i måneden. Webanalyse blir sjekket opp til flere ganger daglig, men da med litt mer avansert enn å se-på-skjermen-hele-dagen-mens-jeg-trykker-f5 :) Webanalyse er kunst!

Ståle

Medlem
Jeg brukte også mye mer tid på å se på adsense/analytics tidligere, og har blitt mye flinkere til å ta det en gang om dagen. Men det er fremdeles for mye, hvis man ikke prøver ut nye ting og skal se resultatene.

testdriver

Ha det bra..
Ingen logikk inne i bildet, men jeg tror tydeligvis det fungerer allikevel. Er som andre i tråden også på bedringens vei, men gjør det fortsatt for ofte. Til mitt forsvar er inntektene på sidene jeg sjekker veldig variable.

Topp