Lurer på hvordan Google innhenter disse detaljene (se bilde):
Nettstedet mitt har poengsummer fra 1-100 på spill, og jeg skulle gjerne hatt det på samme måte med mine resultater i Google. Noen som vet hvordan dette gjøres?
Men når jeg utfører et "site:spillkritikk.no"-søk dukker kun vurderinger opp på noen få av sidene. Bla igjennom noen sider og sjekk selv gjerne, omtrent 1 resultat pr side har fått med seg vurderingene.
Noen forslag til hvorfor ikke samtlige spillsider vises med vurderinger? Bruker wordpress, og koden ligger i templaten. Siden det funker på en side bør det jo funke på samtlige.
Det kan være fordi Google ikke mener det er relevant. Det kunne også vært fordi du har feil i koden, men etter de sidene jeg har sett over - ser HTML-en riktig ut i hvert fall.
Hvis du med tiden får flere lenker, eller på andre måter anses for å ha innhold av høy verdi, vil Google (kanskje) mene at det vil være nyttig at søkeren ser vurderingen i søkeresultatene. Om Google synes det er nyttig, vil de vise det.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.