Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Få besøkende til nettbutikk

JudeQuinn

Medlem
- Designet ser veldig bra ut!

- Lag en blogg og sikt deg inn mot long-tail KW, vanlige "problemer" med dyr, "5 ting man må huske før ferien" kinda artikler.
- Bruk sosiale medier i større grad, ikke bare opprett en Facebook-side, men gjerne en Twitter òg.
- Tenk offline markedsføring. Lab noen brosjyrer eller prints og hør om du kan legge dem på dyrlegekontor, f.eks. med en rabattkode. Dette kan du sikkert gjøre på dresurkurs for hundre, rideklubber etc. Vet ikke hvordan den bransjen er, men det burde jo fungere?
 

Zmarty

Medlem
Flott nettbutikk! Som hundeeier er det ikke umulig at jeg blir kunde :)
Et par ting jeg reagerte på: Det er noe tekst, særlig i kassen, som er på engelsk..få oversatt det! "Om oss" siden din fungerer heller ikke. Denne er en av de viktigste sidene for ukjente nettbutikker etter min mening :)
 

thorep

Medlem
Da skal jeg ha endret på det engelske:)

Samt fikset om oss linken nederst på siden.

Prøver få den perfekt slik at vi får en kunde:D
 

svarstad

Medlem
Hei

Om dere forventer å få kunder må dere legge inn flere produkter, hos meg vises det kun noen få produkter i kategorien hund, hos katt, kanin, fugl og fisk ligger der ingen produkter.
 

thorep

Medlem
Det er litt av problemet...kostnadene for å få inn mange produkter er store. Akuratt nå har vi en utvalg av hundeleker...
 

thorep

Medlem
Bestiller vi på mandag får vi nok varene samme uke. Men med en frakt på 220 kr så vil det nok ikke gå.
Vi har så og si ingen ordre så skulle vi få 1 ordre så blir det mye i tap..er ikke lett dette her:p
 
Fikk faktisk første ordre på 400 kr nå:D

Grattis :)

Jag säljer nästan ingenting på min sida men däremot runtomkring. Finn, tradera, forum, ja internet är stort. Går att sälja överallt, man behöver ju inte slita ihjäl sig för att få besökare till sin sida, det kommer eftersom.

Jag skulle ha lagt in en annons på finn om jag vore du, lägg in en bra sådan med din domän, du får då betala 35 kr men din annons ligger där i 2 månader. Du var ju go i pris så lyft fram dessa varor.
 
Topp