Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Event kalender wordpress

agentk

Sjekke og datingcoach www.dating-adventure.com

TorsteinO

Art Director & grunder
Tja... det er noen alternativer, to jeg kan anbefale på rappen, er ihvertfall

the (free, open source, php) events calendar WordPress plugin | Modern Tribe Inc. finnes både i gratisversjon og en litt utvidet proversjon: Events Calendar PRO WordPress Plugin | Modern Tribe Inc., skal bare ordne noe småpirk, så kan jeg vise deg en side der jeg har brukt denne og gjort litt mer fancy ting med den. For konserter og liknende er dette kanskje den beste.

Men - for kurs og liknende er kanskje de to neste her enda bedre pga betalings- & påmeldingsmuligheter:

Event Espresso – WordPress Event Registration and Manager Plugin (afflink) er litt mer avansert med flere muligheter, her kan du tilogmed velge seter i salen osv, påmelding, bedre muligheter til å ta imot betaling over nettet, og hvis du skulle ha flere påmeldinger enn plasser, så setter den opp en venteliste!

WordPress Events + Plugin - WPMU Dev (afflink) ser også veldig lovende ut, jeg testa denne endel i forrige prosjekt, den har noen veldig fine muligheter i forhold til facebook og twitter som kanskje passer spesielt bra for dere, samt påmelding og du kan motta betaling over paypal osv, men jeg måtte ha googlecal og ical-integrasjon, og da vant den øverste
 
Topp