Euroads-tabbe

Dre_C

Medlem
Har dere sett den nye pointshop kampanjen hos Euroads? Du kan vinne en iSlate fra Apple...
Problemet er at det ikke finnes noe som heter iSlate og bildene som har blitt brukt i annonsen er ikke annet enn spekulasjoner.
Mange trodde at Apple ville presentere en iSlate eller iTablet i forrige uke, men Apple lanserte i stedet iPad.

Litt tabbe å lage ferdig en kampanje med et produkt som ikke finnes.

Vedlegg

• banner_4781.jpg
    banner_4781.jpg
    7,9 KB · Sett: 19
Sist redigert av en moderator:

Dre_C

Medlem
Pointshop har oppdatert landingssiden til å gjelde iPad og ikke iSlate så jeg regner med at en får alle registreringene om en kjører kampanjen

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe, noen ganger undrer jeg fælt på dette her. Euroads har driti på seg, jepp, men er det første gang? Det begynner vel etterhvert å bli ganske mange ganger med både Euroads og også Tradedoubler. Det jeg ikke forstår, brukerne klager på feilene, men slutter brukerne å bruke dem?

At det er kødd med statistikken hos Euroads er jo f.eks gammelt nytt. Statistikken der har jo vært helt på jordet i lange tider. På en måte klarer jeg heller ikke helt forstå hvordan 100 klikk på en tekstlink kan gi 150 leads samme dag. Får nå bare håpe at det kanskje kan bli litt bedre etterhvert hos Euroads, nå som denne Country Manager-karen har kommet inn i bildet.

webpiken

Medlem
På en måte klarer jeg heller ikke helt forstå hvordan 100 klikk på en tekstlink kan gi 150 leads samme dag

Sålenge man har en cookie-tid på over 1 døgn, er jo ikke det vanskelig å få til.

Lead blir oppgitt den dagen salget/registrerigen skjer, ikke den dagen klikket som satte cookien skjedde.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Skjønner hva du mener Webpiken. Jeg skulle nok lagt med informasjonen om at dette har også jeg opplevd på kampanjer jeg ikke har kjørt mer enn noen timer. Se for deg at du akkurat nå ved midnatt setter opp en kampanje, så har denne innen neste midnatt hatt 100 klikk og 150 leads. På en måte må jeg innrømme at jeg da har vanskelig å forstå at 50% av alle sammen kommer tilbake ved en senere anledning samme dag for å bestille samme produkt enda en gang. (jeg skulle nevnt dette i forige innlegg, men shitt.. jeg gjør det jo nå. :) )

jeffdonk

Medlem
er det ikke sånn med euroads at en annonse (av de "vinn ferie" etc annonsene) ved signup fort gir 4-5 leads? Eamail osv?

picxx

WF 09
er det ikke sånn med euroads at en annonse (av de "vinn ferie" etc annonsene) ved signup fort gir 4-5 leads? Eamail osv?

Jo, og er du jo ekstra heldig får du betalt hele 1 krone for hvert lead... :eek: :p

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
@Head-of-Publisher-EA, du syns ikke det var godt nok og publisere en kampanje for et produkt sok ikke finnes vel? Det er jo noen som har bestemt at dette skulle publiseres?

Topp