"Survey: Vinn 250.000 kr til å betale ned på dine lån!
Bekymrer du deg for økonomien din? Nå har du mulighet for å vinne 250.000 kr til å betale ned på lånene dine. Delta i undersøkelsen så er du automatisk med i konkurransen!
Surveyen inneholder 16 Co-Regs og 34 lead kampanjer."
Dette er vel noe lignende. Massiv emailinnhøsting ihvertfall
I tillegg til co-reg's og leads bekrefter man også gjerne at man sier seg villig til å motta både sms reklame og bli oppringt fra flere forskjellige firmaer i samme "mølet".
Rart de ikke setter begrensninger til hva man kan bruke pengene på også, f.eks. "pengene må i sin helhet brukes til å annonsere via euroads affiliatenettverk innen ett år, ellers vil summen tilfalle euroads i sin helhet."
Jeg må bare begynne å si at jeg misliker Euroads på det sterkeste.
Grunner
1. Selskapet gir ut 250.000 til 1 person av alle som har vært med i 3 land. Man får følelsen av at dette kun er for nordmenn.
2. De selger informasjon videre til 3part
3. Affiliateprogrammet åpner for store mengder spam, som Euroads selv synes er helt greit
4. De later som de driver med spørreundersøkelser (og ønsker kun å selge produkter)
Denne listen kunne jeg godt fortsatt en stund til. Og det skal mye til å forandre det dårlige inntrykket av "selskapet".
En ting skal de ha, og det er at folk går rett på. Og at de trolig har en veldig inntektsbringende forretningsmodell.
Det er riktig at man kan bli tilmeldt noen nyhetsbrev hvis man deltar i surveyen - men alle nyhetsbrevene blir listet opp under hverandre på siden man havner på etter at man har skrevet inn opplysningene sine. Her skal man ta stilling til om man ønsker å bli tilmeldt nyhetsbrevene eller ikke.
Svarer man nei blir man selvfølgelig ikke tilmeldt noen av nyhetsbrevene.
Du kan derfor samtidig velge å motta spennende nyhetsbrev
Vi trekker forresten vinneren av 250.000 kr sist i Mai
Vinnerene blir annonsert, og vi planlegger å gjøre noe større ut av det når vi trekker vinneren av de 250.000 kr. Jeg vil gjerne linke til "offentliggjøringen" her inne når det er klart -hvis det er interesse for det.
På den norske siden har Liv fra Lunner vunnet 250 000 kr. Det viser den danske siden også. Da lurer jeg bare på i hvilken valuta vinnerne har fått utbetalt gevinsten i. Det kan jo ikke være likt i Danmark og Norge....
Au da...
Euroads, kan dere sende meg en PM med kontaktinfo til vinnerne?