Euro Afiliados

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Heisann.

Mottok nettopp denne e-posten:

Hei Publisher,

Vi ønsker deg velkommen til å bruke Euro Afiliados : [link fjernet]

Vi har per dato kun kampanjer for nyhetsbrev, dette er kampanjer med CPC oppe i 5,5kr per klikk.

Det vil komme CPC kampanjer for vanlige nettsider pluss SEM også litt senere.
Vi vil også komme med flere leads kampanjer med markedets beste priser.

Til nå spekulerer vi på kampanjer fra andre nettverk og gir med det utrolig høye CPC priser. Dette kan være fint som feks en ekstra link under vanlig kampanje i Nyhetsbrev.

Vi har lav utbetalings grense, kun 100kr. Vi betaler også ut hver 15 hver måned så lenge du sender oss via din login ønske om utbetaling. Dvs det du faktisk tjener den 14 kan bli betalt ut dagen etter.

som sagt er det kun Nyhetsbrev som kan kjøre våre kampanjer nå fra starten, men vi kommer med både leads og cpc kampanjer for andre medier ganske så snart.

Priser på kampanjer kan variere, men de skal være rettferdige.

Ser fram til et godt samarbeide :)

Registrere her: [link fjernet]

Med vennlig hilsen
Frode Skar
Admin
Euro Afiliados

Noen andre som har mottatt mailen - og kanskje til og med registrert seg? Nettsiden er grei nok kanskje, men ikke alltid like godt oversatt.

Hva inneholder nettstedet av kampanjer bortsett fra at de bruker andres? (hva slags teit gimmick er det?).

picxx

WF 09
Høres ut som noe a la PeerFly og slike nettverk.
Samler leads og enkelte ganger mindre og litt lengre innmeldingsskjema.

Har dårlig tro på dette CPC greiene deres, medmindre de har ett eller annet som automatisk blir innstallert på brukernes maskiner.
I det tilfellet ville jeg holdt meg langt unna.

Er jo ikke værre enn å sende en mail og spørre om litt mere innsikt i programmet :)

picxx

WF 09
Norge og Brasil(!) ? .. er det han med det ene banneret i toppen her som har startet?

Euro Afiliados

New Member
Godt å se litt snakk om mitt nettverk her også :) ja det stemmer, jeg jobbet for euroads i fjor. Sluttet da jeg skulle flytte til Sao Paulo Brasil. Det er grunnen til at vi jobber med både Norge og Brasil. I starten testet vi ut systemet med CPC kampanjer der vi tok en sjanse med kampanjer fra andre nett, med ærfaring av det de gir ut fra ecpc. Nå som systemet er fult oppe å gå har vi alt 24 kampanjer med god leads pris. For de som ønsker kan de legge meg til på msn så hjelper jeg gjerne til der: frode.skar@gmail.com nå som det er sommertid i Brasil er det også bare 3 timers forskjell så jeg er og treffe mellom 12 til 20:00 Norsk tid.

Topp