Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Etterlengtet norsk artikkeldatabase for artikkel-markedsføring?

Gomlers

Member
Skal ikke legge skjul på at det er flott med flere artikkeldatabaser... :)

- Selvfølgelig er det jo kankskje litt små-kjipt for meg at ideén blir bøffa etter 10 dager,
men jeg kan ikke annet enn å la folk gjøre som dem vil..

Prøver å ordne noe med headeren som gjør siden mer "Hit har du kommet - dette skjer her"
men vil fremdeles ha den tekstbasert, noen som har noen forslag?
 

Gomlers

Member
:) Hehe, ettersom hva jeg har forstått, så har du nok ideér å forholde deg til selv ja,
om ikke du skulle stjÆle de skarve påfunnene til oss nye på forumet ;)

Men du fikk kanskje frigjort litt tid ved å overlate juiced i andres trygge hender..
 

picxx

Well-Known Member
Problemet ved en slik idè ligger vel ikke i konkurransen, eller en evt. konkurranse, men heller det å gjøre konseptet kjent, slik at trauste nordmenn skjønner hva det er.

Hadde det ikke vært for at det var et stoooort firma som lanserte kudos, hadde nordmenn neppe visst hva social bookmarking var enda.
 

Gomlers

Member
Veldig veldig sant! - Så hvis noen har noen fabelaktige meninger om hvordan en kan gjøre
en artikkeldatabase kjent, så er det bare å komme med innspill folkens.

PS. Har ordna mini - mini på headeren - Håper å kunne formidle litt raskere hva en besøker
egentlig har kommet over.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Gjelder vel bare å få hjulet til å trille..

Hvis en halvkjent person i miljøet klarer å tjene bra med penger på idéen din er vel kanskje det den beste markedsføringen du kan få..

Jeg ville fokusert på å få fylt opp kategoriene ganske så bra. Kvalitetsartikler og mange kategorier og velge mellom.
 

Gomlers

Member
Satt opp en grei plan i Google Calendar.. :)
Google calendar er heltøff jo! - Bare synd den sender ut SMS kl. 05.00.
Litt småkjipt å våkne til lyden av jobb :\

Har forresten lagt på et "registrer deg her"-skjema på forsiden, for de som IKKE
er logget inn. - Skal bli gøy å se om det faktisk har noen effekt :)
 

Aquila

New Member
Et godt tiltak

Jeg har selv drevet med artikkelmarkedsføring i et par års tid. Jeg har skrevet 44 artikler på engelsk. Disse er publisert og kopiert i tusenvis av eksemplarer på engelskspråklige web-sider etter først å være presentert via artikkeldatabaser. Ca 100000, det høres ut som skryt, men det er det ikke.

Jeg har nå begynt å oversette artiklene til norsk, og fått antatt den første av dem på den nye norske artikkeldatabasen. Flere kommer etterhvert. Hvis nordmenn er like begeistret for artiklene mine som amerikanerne, så har jeg snart mange hundre lenker til den norske delen av web-sidene mine. Artikkelmarkedsføring er effektivt, men det krever at du skriver gode artikler.
 

Gomlers

Member
Fantastisk! :)

Godt vi er fler... det er ingen vanvittig oppgang, men en jevn og stabil økning siden lansering.. databasen har ca 120 artikler nå siden november...

Når jeg får litt bedre tid *sukk* - så skal jeg jobbe litt mer aktivt for å få hjulet til å trille kjappere enn hittil. Hyggelig å se at det også har kommet noen store og kjente nettsteder som har tatt i bruk metoden via webartikler.com

Velkommen (forreste) til forumet Aquila..
 

picxx

Well-Known Member
Drar opp denne jeg :O

Har i det siste oplevd mye problemer med webartikler.com
Mye nedetid og sein responstid (kan jo seff komme av at Gomlers ikke er hjemme for tiden, eller annet personlig), men er det noen som har noe peil ang. dette. Evt. kjenner Roger og vet om han kommer til å drive siden videre?
 

Gomlers

Member
Jeg følger med Picxx, og er mye på nettet - Men jeg er lite her om dagen..
Pga. andre prosjekter som faktisk tjener inn penger, så har dessverre Webartikler.com blitt voldsomt nedprioritert fra min side - men nå fremover tenker jeg nok det skal bli litt anderledes. Jeg har vært å ordnet litt der i dag blant annet. Og JA, jeg skal drive nettstedet fremover.

Men jeg må finne en måte å autosløyfe artikler som er crap - det er MANGE av dem. Rene rubrikkannonser og blåkopi fra bloggposter osv..

Men gjerne litt spesifikt - har du andre problemer du har opplevd? Responstiden og nedetiden er ene og alene bluehost sin skyld. Jeg burde ha byttet host for lenge siden. Noen gode idéer?

Og så: Jeg ser du har lansert sammendrag :) Kanon! Jeg er klar NÅ.. du får en artikkel om 3 minutter. Norge trenger flere artikkelnettsteder!
 

picxx

Well-Known Member
Supert Gomlers :)

Regna nok med det at det var prioritering som var grunnen. Det er vel i de fleste tilfeller det. Joda, jeg har litt planer, men tenkte å få kastet opp enda en norsk artikkeldatabase (fant noe helt for jækla bra i wordpress) først.

Ang. autosletting tror jeg nok ikke du finner noen slike funksjoner på articlems scriptet, men har vært borti flere betalscript hvor dette er en funksjon.
 
Topp