Ett par spørsmål ang Spreadshirt

netrom

New Member
Hei.

Jeg vurderer å registrere meg på spreadshirt.no og starte en liten butikk vi dem. Ang dette lurer jeg på:

1: Må jeg skaffe domene selv via noen som selger dette?
2: Hva med webhotell? Går det via spreadshirt?
3: Kan jeg registre meg, begynne å designe nettbutikken og jobbe med denne over lengre periode uten å "publisere" den? Kommer sikkert til å ta litt tid før jeg er fornøyd og har fått lagt ut alle produktene jeg vil ha.
4: Får man info om besøksstatistikk, hva som selges o.l.?
Lite info der ang hvordan man går fram. Med mindre dette kommer etter registrering?

Helt grønn på området, så da ser jeg på spreadshirt som en fin mulighet til å får trent seg litt uten å ha noe å tape :)

Håper det er noen som har vært borti dette før og kan gi meg noen svar og kanskje noen tips :)

Nextri

Rebel
1. Nei, du får et subdomene hos spreadshirt.no
2. Du trenger ikke noe webhotell
3. Ja, det kan du.
4. Ja det gjør du.

netrom

New Member
Okay, da er det bare å sette igang.
Hvordan funker et subdomene? Hvis jeg på et eller annet tidspunkt senere velger å melde meg ut av spreadshirt greia, kan jeg da beholde domene?

Takk for svar :)

picxx

WF 09
Hvis du blir tilbudt å prøvekjøre den nye mercedes, hvorfor spørre 100 spørsmål?
Er det ikke bare å kjøre, og gjøre seg opp en egen mening?

ang. subdomene er dette spreadshirts eiendom, så nei... du får ikke ta dette med deg til andre plasser.

Alexiuz

Medlem
er nok lurt å kjøpe eget domene. premium shop koster $10 mnd så $10 for et domene er en billig og god investering.

netrom

New Member
Hvis jeg skaffer meg eget domene hos f.eks domeneshop.no, så kan jeg bruke det hos spreadshirt? Kan jeg da evnt melde meg helt ut av Spreadshirt på ett eller annet tidspunkt og fortsette å drive egen nettbutikk på samme domene? har uansett tenkt å skaffe meg premiumkonto for å slippe reklame/ linker direkte til Spreadshirt. Kun for å kunne lage meg en litt mer "personlig" nettbutikk.

Tror ikke jeg kommer til å bli rik på det her, men om jeg jobber mye med design/ tekst og produktutvalg så er det vel mulig å tjene noen kroner på det. Søker man på t-skjorter/ t-shirts så får man opp et hundretalls forskjellige sider..

Vil prøve å lager noe unikt da jeg har ett par gode ideer som kan funke.

Hvis det vise seg at det skulle gå bra, er det også greit å kunne melde seg ut av Spreadshirt, beholde domene og evnt skaffe seg egen leverandører for å kanskje tjene LITT mer penger pr. salg...??

Knallbra side forresten :D

Topp