Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Etablert nettbutikk med egne varemerker selges billig

webmannen

Medlem
Pris for nettbutikk og varemerker 150 000kr

Slynge.no er en nettbutikk som ble åpnet i 2012. Butikken fokuserer på salg av slyngetreningsutstyr, sports- og fritidsartikler. Over 90% av solgte varer er fra egne varemerker: Draugr slyngetrening og Bigup hengekøyer. Dette gir meget god intjeningsgrad. Disse varemerkene vil følge med butikken. Eier av butikken har startet på medisinstudier og har de siste årene ikke hatt tid til å utvikle butikken. Ved litt arbeid med markedsføring, designendringer osv. forventes det god vekst. I 2013 hadde ble det lagt ned mer tid i å drifte butikken i form av markedsføring, noe som førte til langt høyere omsetning. Det har ikke blitt benyttet epostmarkedsføring. Følger imidlertid med en rekke epostadresser fra tidligere kunder.

Omsetning inkl. mva
2012: 412 465,-
2013: 1.461 825,-
2014: 660 848,-
hittil 2015: 278 575,-

Slynge.no er en godt utviklet nettbutikk som drives hjemmefra. Nettbutikken er levert av 24nettbutikk hvor logistikk og regnskap er integrert. 24nettbutikk er en anerkjent og meget stabil leverandør med flere kjente, store kunder i sin portefølje. Nettbutikken er enkel å administrere og oppdatere, og finnes også i mobilversjon. I tillegg har den integrert betalingsløsning for Klarna, Paypal og Dibs. Det leveres også varer på forskuddsbetaling og/eller postoppkrav. slynge.no benytter Google Adwords i markedsføring på nett.

Butikken har et lite lager som i dag befinner seg hjemme hos eier. Eier er aktiv i alle ledd, inkludert pakking og utsending av varer. Leveringstid til kunde er 1-5 dager. Eier bruker i dag ca 2 timer i uka på å drifte butikken.

Butikken har i dag en leverandør av sportsutstyr i Norge. Mens produkter av eget varmerke blir importert fra Kina og Mexico.

Fordeler / muligheter:
Slynge.no ble opprettet i 2012 og er en butikk som fokuserer på trening og fritid. Utviklingspotensialet til virksomheten er stort. Har vært gjort svært lite med butikken de siste årene, men til tross for dette har butikken hatt god omsetning. Butikken ligger øverst på google i sin nisje, noe som gir mange besøk. Eier bruker i dag ca 1-2 timer i uka på å drifte butikken.

Følger med facebook-side med 602 følgere.
Butikken har 2329 kunder

Varelager selges separat, og er på ca 50 000,-
 
Topp