i-net
WF 09
De fleste blogger enten det er blogger/blogspot eller wordpress, lagrer det samme innholdet i "arkiv, kategori, osv". Er dette farlig med tanke på at google kan se på dette som gjentagelse av den samme teksten (duplicated content), og kaster sider ut av indekseringen? Er det virkelig nødvendig for meg å lage en robots.txt fil for wordpress på grunn av dette ? Hva gjør dere?
Har lest et sted på nettet om noen som mener at Google er såpass smart at den skjønner at det er sånn man må regne med i blogger, og at man dermed ikke blir straffet. Har likevel lyst å være sikker, når planen er å bygger opp masse innhold (i det som forhåpentligvis etter hvert skal bli en stor samling med blogger.) at jeg ikke havner i en kjedelig situasjon med dette.
Har lest et sted på nettet om noen som mener at Google er såpass smart at den skjønner at det er sånn man må regne med i blogger, og at man dermed ikke blir straffet. Har likevel lyst å være sikker, når planen er å bygger opp masse innhold (i det som forhåpentligvis etter hvert skal bli en stor samling med blogger.) at jeg ikke havner i en kjedelig situasjon med dette.