Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Et lite tips : Installere og kjøre flere IE versjoner.

Sjefskoder

Sjefskoder
Go kveld i stua, folkens!

Søkte litt rundt på nett da jeg husket å mene at jeg kjørte flere versjoner av IE en gang i tiden, da jeg var Windowsbruker ( sluttet med det tullet rundt 1998' )

Fant da ett nett å lite program som jeg nå kjører på Linux i Virtual Box og i en XP-virtuell maskin.. ( bildet er stjålet på google og er kun brukt som eksempel og har ingenting med min pc å gjøre..)

Dette funker grisefett på Linux-maskiner og selvfølgelig på Windowsbasserte systemer.

Og siden det finnes alt for mange systemutviklere som er Linux-brukere (som meg :) ) som MÅ sjekke ting i IE av å til, så er jo dette et ganske bra program..

Ja, også får dere "andre".. :p

Programmet heter ::

Internet Explorer Collection.

Det gir deg muligheten for å installere og kjøre samtlige(!) IE-versjoner.. fra IE 1.0 til 8.0..

Link til nedlasting : codecpack.nl - Internet Explorer Collection

Kan virkelig anbefalle dere alle å teste ut dette, dersom dere trenger å sjekke ting i flere versjoner av Internet Explorer.

/s
 

Nutz

Med lem
:D Takker for tipset!

I Expression Web4 er det et program som heter Superpreview, har også mulighet til å dra opp visninger fra div nettleserversjoner uten å ha de på maskinen side om side..
Lurer du på hvordan siden din ser ut på en Mac med Safari, så blir siden rendret eksternt uten at det blir et flatt image som kommer tilbake.. -Slik at du lett kan sammenligne output..
 

Sjefskoder

Sjefskoder
@Tonny::

Jepp ;)

Har ikke merket at de ikke gjør det ;)

Har nå vært innom nettbank og facebook og testet java.. og Javascripten funker å fett ;)
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Virker ikke så dumt, dette nei ;)

Jeg skal teste det ut i noen dager i hvertfall også får vi se om jeg fortsatt synes det samme :p
 

Sjefskoder

Sjefskoder
hansson skrev:
Kanskje *LITT* unødvendig med alle versjonene fra før 5.5 da...

Om du velger "custom" under installeringen så velger du selv hvilke versjoner du vil installere ;)
 
Topp