Et lite knippe artikler til salgs!

pondus123

Medlem
Hei.

Trenger du noen artikler til din kredittkort- eller forbrukslånside? Ja, da kommer juleaften tidlig i år, for jeg har noen til salgs ;)

Jeg har skrevet en rekke artikler i det siste, som jeg egentlig hadde tenkt å bruke på mine egne sider, men jeg velger heller å selge dem hvis noen er interessert.

I første omgang er det snakk om 20 artikler, 10 om kredittkort og 10 om forbrukslån. Jeg er ikke noen Ernest Hemingway, men syntes ærlig talt at artiklene holder en relativt god kvalitet. Du kan se noen andre artikler jeg har skrevet om disse emnene på sammenlignkredittkort dot no.

Artiklene er skrevet, som nevnt tidligere, av meg selv. Da jeg har mye kunnskap om dette temaet har jeg ikke brukt nettet for inspirasjon o.l., men for sikkerhets skyld har jeg sjekket med Copyscape, og de er 100% unike. I tillegg har de gjennomgått en stavekontroll i Open Office, så jeg tror de fleste stavefeil skal være luket bort!

Så til det store spørsmålet, hva er prisen? Jeg velger å legge artiklene ut som en liten auksjon, startbudet er på 40 øre per ord, denne auksjonen avsluttes mandag klokka 14. Hvis du har sabla lyst på artiklene, kan du få dem for 50 øre per ord, dette er buy-it-now pris ;)

Totalt er artiklene på 5962 ord (i følge Copyscape, og det er dette jeg går etter, ingen diskusjon, tittel er utelatt i ordtellingen). Minste artikkel er på 240 ord, mens den største er på 382 ord. Hvis du vil, kan du selvfølgelig få tilsendt en oversikt over titler, samt en liten smakebit på artikkelen.

Artiklene vil bli tilsendt en eventuell vinner i form av 20 .txt-filer, et enkelt og greit filformat som kan åpnes av de fleste! Det kreves selvfølgelig utrolig kjapp betaling!

Kanskje en noe spesiell måte å gjøre dette på, men herregud å gøy! :D

Så hvis noen er interessert, gi lyd (gjerne fyr løs med spørsmål)!

mvh

Sist redigert:

Eggan

medlem
Om du er samme pondus123 som den på mikrojobb, vil jeg i alle fall sterkt anbefale en eventuell kjøper om å sjekke ekstra godt med Copyscape da vedkommende har prøvd å lure meg til å betale for artikler produsert etter klipp- og lim prinsippet. (@Tony: kan sende bevis om det er ønskelig)

Topp