Et firma vil dropshippe mine varer-tips trengs!

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Et firma kontaktet med nylig. De er interesserte å dropshippe en del av mine varer. Det gjelder gadgets, kopper, glass, shotglass og masse usbgadgets. Er det noen av dere som allerede tilbyr dette, og hvordan funker det for dere? Er det noe som er verdt å prøve seg på?
Hvor mye avslag gir dere på deres varer som andre dropshipper fra?
24 nettbutikk har en forhandlermodul som kan brukes til dette. Har noen sjekket ut den?

picxx

WF 09
Er det noe som er verdt å prøve seg på?

Det er jo gratis penger til deg, så du kan jo spørre deg selv om du vil ha gratis penger? ;)

Du kan f.eks. benytte en step-modul ang. avslag.
F.eks. 25% avslag av profitt på mnd. salg opp til 20.000 i mnd.
50% avslag på salg over dette.
Selger du ting som er unike i din butikk er det også greit å ha med en klausul om at de ikke kan detaljselge for under den prisen du har i din egen butikk.

Stools

Greit tips det der. Med litt justeringer så kan det en start å begynne. Hvordan ville du tatt betalt fra sånne selskaper? Altså når de bestiller?
Monye first?

Stools

Takk igjen for smarte tips, Pixx. Hvis jeg hadde laget en god løsning for å ta i mot norske droppshippere, tror du det hadde vært verdt bryet. Det er jo en tanke som har slått meg før, gode rutiner og retningslinjer må på plass, utfyllende kontrakter må skrives. Finnes deg butikker som du tror kunne vært interessert i dette?

Stools

Jeg prøver;-)

Topp