Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ertsasdata.no

Tony J

Alle skal få
Hei Svein

1. Hvor lang tid har du brukt på dette og hva er siden bygd opp på?

2. Hvis du besøker : Smart Magazine WordPress Themes . Kan du finne ET design
på denne siden som er dårligere enn det du finner på siden din?

Hvis du har brukt forholdsvis lang tid på siden din til nå og du samtidig ikke klarer å finne et design på linken over som du kan matche, hvorfor ikke bruke ta sjansen på en wordpress installering med et gratis template for siden din?

3. Ser du tilbyr webutvikling på siden din. Jeg vil sterkt anbefale og ikke gjøre dette da siden din fremstår veldig uprofesjonell slik det ser ut i dag.

4. Det er dårlig norsk på siden din. Få noen til å gå over teksten din slik at du ikke fremstår som udyktig når du presenterer innholdet ditt. Dette går ikke på trakassering eller noe, men dersom du har skrivevansker e.l så er det viktig å ha selvinnsikt til å la andre finpusse tekstene sine til du eventuelt behersker dette bedre over tiden. Uavhengig av skriveferdigheter så kan det være en fordel å la andre gå over sidene uansett for det er lett å se seg blind på egen side.

5. Jeg tror du bør starte på blanke ark. Vektlegg dine sterke sider og de svakere sider. Hva er du GOD på? Det er feil å starte en tjeneste dersom du kan litt om mye dersom du ønsker å drive næring. Konkurransen er hard innen web og data, så derfor må du være trygg på at kundene dine er fornøyde når de får produktet/tjenesten levert.

6. Om du formodning skulle kjøre videre med dette prosjektet ønsker jeg deg all lykke til uansett.
 

muffins

Medlem
Ikke for å virke syrlig, men har du vurdert å leie inn noen til å hjelpe deg med nettsiden? Eventuelt som Tony foreslår: Bruke et ferdig WP-theme?
 

hvaer

Medlem
Beklageligvis så klarer jeg ikke å finne noe ros for denne siden. Jeg har rett og slett aldri sett en side som er så dårlig, som tilbyr tjenester på nett. Så jeg har bare en ting å si: Begynn på nytt igjen!
 

Steve Cash

Medlem
For å prøve å si noe om hva som er feil, i stedet for bare å si at siden er dårlig, samt prøve å nevne noen punkter som kan forbedres med med enkele midler:

-Ikke skriv med lyseblått på mørkeblå bakgrunn, en skal ha gode øyne for å klare å lese det. Svart på hvitt gjelder ikke bare på papir, men også på websider.

-Som andre har nevnt er det mange skrivefeil på siden din, jeg gir meg ikke til å ramse opp, men noe av det som går igjen er særskrivningsfeil, f.eks. heter det privatpersoner, ikke privat personer. En bruker ikke genitivsapostrof på norsk, det skal være Ertsås Datas hjemmeside. Og apostrofen skal i alle fall ikke stå feil vei selv om en bruker en.

-Ikke skriv at siden er under utvikling, det gikk av moten på nittitallet. En webside er alltid under utvikling.

-Døde lenker er ikke bra, alle mine tjenester virker ikke.

-Jeg støtter tanken om å bruke Wordpress eller lignende, der får du bruktbart utseende gratis.

For å oppsummere: Hvis du begynner med å ta vekk himmelen du bruker som bakgrunn, skriver med svart og får noen til å hjelpe deg med korrekturlesning så vil siden gå fra å se, vel jeg liker ikke å bruke uttrykket, ganske dårlig ut til å se i alle fall fall brukbar ut.
 
Sist redigert:

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Beklageligvis så klarer jeg ikke å finne noe ros for denne siden. Jeg har rett og slett aldri sett en side som er så dårlig, som tilbyr tjenester på nett. Så jeg har bare en ting å si: Begynn på nytt igjen!

Du har vel forhåpentligvis sett klassikeren elbil, elsykkel, kamera, oversetter, translatr, translator, dictonary, moped, el-moped, fordelere, styreenhet, el-scooter, scooter, solcelle ryggsekk, el-sykkel, el sykkel, elektrisk sykkel, elbil, rc helikopter, rc produkter, el bil, ATV, elektriks
 

SveinT83

New Member
Takk for tillbakemeldingene. Som forventet, mine skrivefeiler er en stor utfordning. Har funnet noen til å rettskrive for meg :)
Jeg vet jeg ikke er go på design, men ønsker å gjøre noe med det og jobbe hardt hver dag til nettsiden ser repektabel ut. Jeg har mange oppdrag hver dag, så jeg må ta det innemellom slagene.

Jeg føler at jeg er go på det tekniske, men det grafiske kan jeg godt sette bort. Men først vil jeg forsøke å ordne det så godt jeg kan selv.
Jeg har sammarbeidet mye med andre som er go på det grafiske, tidligere.

Men er på jakt etter nye kontakter som kanskje kan både hjelpe meg med min side og som kan ta oppdrag for andre som har hendvendt seg til meg. Jeg har en kunde nå som er fornøyd med det tekniske jeg har ordnet, men som har lyst til å sette bort det grafiske. Hvis noen er interisert så send mail til teknisk@online24.as

La meg få litt mere info ifra dere:
hva synes dere om...
1. Topmeny?
2. meny på forsiden?
3. Footer?
4. Oppdelingen, venstre og høyre løsningen?
5. Nyhet løsningen til venstre. Den kommer snart til å bli klikkbar og linke til en artikkel. og kanskje på enkelte artikkler byttes ut med andre funksjoner....
6. Farge valget?
 
Topp