Erfaringer med systemer for "kundeservice-chat"?

nilsga

Medlem
Er det noen som har brukt systemer for kundeservice-chat på sine nettbutikker? Hvilke produkter finnes, og hva anbefales? Kom over et som heter "Olark", som ikke hadde så avskrekkende priser. Noen som har kjenskap til de?
 

Nextri

Rebel
digsby og meebo er to gratis enkle alternativer som bare gir deg en kode du embedder på nettsiden din.
 

Mikkel79

Medlem
Jeg vil helt klart anbefale zopim.com
Vi har akkurat startet å teste denne på vår nettbutikk, og må si jeg er imponert så langt.
Leste endel på Amino.dk og Zopim var da en gjenganger som ble høyt anbefalt
 

jagarock

Information Research & Analytics
bruker zopim selv.
de har unlimited gratisperiode, og tilknytning mot msn, google chat og sånne klienter.
jeg kan ikke tenke meg at det finnes noe bedre gratis system for kundebehandling, det har alt du trenger. de har alt av statistikk om du gidder å logge inn på sidene deres, og når du får en kunderequest, popper der her opp en vanlig chat på msn som en vanlig samtale, der det står hvilken url de til enhver tid befinner seg på, ipadresse, hvor denne ipadressen er lokalisert i landet (fks "stavanger") , og ja, det du trenger. zopim ftw. har brukt det i ett år.
 
Topp