Erfaringer med Superoffice

Britta

stoffdronning
Ja, jeg har.
På siste jobb i byggbransjen har vi hatt den i bruk. Var sammen med noen andre på admin-kurs, så jeg vet at f.eks. Kirkens Bymisjon bruker det, Strømme Stiftelsen, lik Kruse&Smith, NorElement og flere i bygg som bruker det til prosjektadministrasjon.

Det er helt umulig å si hva det koster siden det finnes allverdens moduler (f.eks. DocArc - dokumentforvaltning, tilknytting til Outlook, tilknytting til AutoCad osv) ved siden av CRM selv og det er så mange måter å bruke 'ugla' at du må snakke med de hva slags behov du har.

Jeg personlig synes SO som database er kjempegod, men du må være villig til å innrede det på den måten du selv synes er greiest og investerer en del tid i begynnelsen.
Kan anbefales fra min side. :)

Vi har brukt CRM Partner i Kristiansand, ikke SO direkte og vi fikk veldig god service.

Hilsen, Britta

mikaelt

Medlem
Ta kontakt med CRM Fokus.
De er "guru" på SuperOffice og kan hjelpe deg med det rent tekniske også.
Har selv brukt disse og de er meget profesjonelle.

Superoffice er ikke av den rimelige sorten, så du må være forberedt på en ganske høy pris. Men igjen så er det et veldig kraftig og solid verktøy.

Kan også anbefales fra meg.

im_stud

New Member
Ja, jeg har.
På siste jobb i byggbransjen har vi hatt den i bruk. Var sammen med noen andre på admin-kurs, så jeg vet at f.eks. Kirkens Bymisjon bruker det, Strømme Stiftelsen, lik Kruse&Smith, NorElement og flere i bygg som bruker det til prosjektadministrasjon.

Det er helt umulig å si hva det koster siden det finnes allverdens moduler (f.eks. DocArc - dokumentforvaltning, tilknytting til Outlook, tilknytting til AutoCad osv) ved siden av CRM selv og det er så mange måter å bruke 'ugla' at du må snakke med de hva slags behov du har.

Jeg personlig synes SO som database er kjempegod, men du må være villig til å innrede det på den måten du selv synes er greiest og investerer en del tid i begynnelsen.
Kan anbefales fra min side. :)

Vi har brukt CRM Partner i Kristiansand, ikke SO direkte og vi fikk veldig god service.

Hilsen, Britta

Jeg har en kompis som jobber i byggebransjen. De brukte "ugla" før, men de gikk over til Cerum Bolig som CRM i stedet. Han var kjempefornøyd. Om jeg har forstått det riktig bruker Mesterhus og andre store byggekjeder dette systemet.

her er link: Cerum Bolig - foretaksystem

Topp