Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erfaringer med Admatch hos TD?

Marita

ordleker
Jeg har ikke tjent spesielt med penger hos TD enda - men så kom jeg over Admatch nå nettopp, og tenkte å prøve ut det en stund.

TD skanner siden din for innhold, og viser en annonse fra de programmene du er godkjent for, den som passer best for innholdet. Noen her med erfaringer?

Fra TD:
AdMatch er TradeDoubler sin nye kontekstuelle markedsføringsløsning. AdMatch scanner innholdet på websiden din og viser så de mest relevante annonsene fra de annonsørene du er godkjent hos.

AdMatch retter annonser mer effektivt mot dine brukere, som igjen fører til høyrere klikkrater og genererer flere salg, leads og inntekter til deg
 
Sist redigert:

webpiken

Medlem
Min erfaring er at det ikke fungerer spesielt bra.

Dette fordi få annonsører legger inn noe annet en helt generelle annonser og da blir det vanskelig å få bra match med innhold.
 

Marita

ordleker
Mm, har gått igjennom alle siden mine nå, og under halvparten av annonsene er relevante, og jeg tenkte at det kanskje har noe med meg å gjøre, at jeg ikke har søkt på så altfor mange programmer enda..

Skal teste det ut en stund, for å se. En stor fordel er jo at leseren blir presentert flere annonser - men det kan sikkert fikses på andre måter enn akkurat denne..
 

Keanu

Geek
Min erfaring er også at det ikke fungerer veldig godt, og jeg har godt over til å plukke ut annonsene mine selv igjen. Jeg prøvde det ut på en side som er veldig spesifikk, og som TD har 4-5 annonsører som selger varer innen, alikevel var det sjelden at admatch serverte relevante annonser.

PS: Det er omtrent et år siden jeg brukte det, så det er potensielt utbedra noe.
 
Topp