Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er vi på WF så dumme?

pleb

Medlem
Jeg klarer ikke å ikke se hvordan det de beskriver er en "vinn-vinn"-situasjon. Om jeg får postet gratis innhold på en annen nettside som bygger lenker, så er jeg mer enn fornøyd, jeg.

Freakforum-folk: Send meg gjerne en PM om dere vil ha en artikkel eller to. :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Folk er sjelden interessert i min nisje og jeg er sjelden interessert i å kjøpe bannere.
Mistenker at punkt 4 er vanskeligere enn man tror egentlig. Godt innhold er det ikke så mye av, og G klarer fint å bruke sin egen translate for å finne duplicate content.

Edit: Men i grunnen er jeg nok litt dum ja :)
 
Sist redigert:

Marius_J

Social Engineer
Er ikke så mange som er intressert i min nisje heller akkurat :)

Lett lurt kan jeg vel sikkert være, tenker heller at det er bedre å satse å lykkes enn og ikke satste å mislykkes. Så får jeg heller bare skrive en artikkel til en tulle side.
 

metallian

Medlem
Interessant tråd det der- Nikita er jo inne på noe men jeg opplever vel at kravet til ens side som skal få 1000kr+ for en artikkel med lenker er hakket over det som presenteres der.

Dog er en vinn-vinn for begge ikke noe problem her, men kvaliteten er jo ikke særlig høyt prioritert.

Jeg og alle vi andre her som har noen sider som har litt mer innhold og fartstid enn sidene som beksrives i den trpden vet jo at det tar mye tid bare å avvise alle som vil kjøpe gamblinglenker, og da snakker vi ikke 1000kr pr.salg heller.

EDIT: (jfr feeden min ser jeg nå ...hahm)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
1. Ingen gidder å skrive innhold på en ny nettside, uansett hvor mange linker man får pøse inn.
2. Kataloger, selv mindre, er blitt restrektive på å liste nye nettsider.
3. Gidder man å bla seg tilbake til tråder fra 2007-2008 her på WF finner man akkurat samme "oppskriften" i flere tråder, dog litt mer omstendig, med både satelittsider og forslag til kraftig mer linkbygging.
4. Å tjene 4500.- på en 8mnd. gammel nettside er å undervurdere seg selv. Man bør gå for minst det tredobbelte.
 
Sist redigert:
Topp