Kjapp og trygg hosting for Wordpress

er siden min blokkert?

Hupsey

Medlem
På firefox pluginet SEO doctor, viser det at min nettside er blokert i googlebot.
Men når jeg sjekker i Googles webmaster tools står det at siden er allowed når jeg tester mot robots.txt.
Jeg har egentlig mest tro på SEO doctor som sier jeg har blokkert siden på et eller annet vis..
Har også sett jeg har gått ned på rankingen de siste dagene..
Etter et problem med domenet satte blokkerte jeg siden robots.txt, men trodde jeg hadde fått vekk blokkeringen nå. Jeg forstår ikke helt hvordan jeg har klart å blokkere siden, og hva jeg skal gjøre for å få åpnet blokeringen. Her er url hvis noen ønsker å se:wordpress themes magazine (link kan fjernes etterpå)..
 

Nutz

Med lem
Du har mange Disallow for google der. -i robots.txt
Men ikke noen som sier at google ikke er velkommen..
 

Hupsey

Medlem
ja, jeg har blokkert for tidligere poster som jeg har slettet og forskjellig tjafs fra utviklingen av siden. Dette er for å slippe å få beskjed om at google ikke finner sidene..
Men det er rart med SEO docktor, den virker å vere ganske nøyaktig ellers.
 

Hupsey

Medlem
Fjernet den, men det står forsatt block på SEO doctor..
Menmen, så lenge google har tilgang er det ikke noe problem.
Det er muligens en liten bug i SEO doctor?
 

Hupsey

Medlem
Takk til dere som sjekket opp koden:)... Jeg fant ut vha som var grunnen til slutt.
SEOdoctor hang litt etter i tid i forhold til Google..
Nå har jeg grønt flagg og 100% i score:)

Ellers kan jeg legge til at SEO doctor er laget av Vladimir Prevolac, en av de virkelig store guruene innen SEO og plugin utvikling. Her er Wordpress pluginene han har laget:WP Profiles | freediver | Profile
SEO Smart Links er et meget bra plugin for å øke intern lenkebygging automatisk..

Seo doctor for firefox kan lastes ned her:https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/102178/
 
Topp