Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er det så vanskelig og logge inn før dere skriver?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Etter at det her på Webforumet ble mulig og skrive innlegg har det kommet enormt mange kommentarer i trådene fra aktive medlemmer, som viser seg å ikke være innlogget. Videre ser det ut til at medlemmene som gjør slikt rett og slett glemte og logge seg inn?

Altså. Om jeg skal nevne det. Utloggede medlemmer har ikke hurtigsvarboksen tilgjengelig. Medlemmer som er utlogget må altså klikke seg inn på en egen side for å skrive sitt svar. På denne siden er det første man får slengt i ansiktet en boks som inneholder ordet "Uregistrert". Det finnes også en link rett ved siden av denne hvor det står "Klikk her for å logge deg inn".

Hvordan i alle dager er det mulig og ikke få med seg at man faktisk ikke er innlogget når man skriver? Det står jo klart og tydelig på skjermen at man ikke er innlogget.
 

picxx

Well-Known Member
All den tid det er åpnet for at uregistrerte kan svare vil slike "feil" oppstå, og kanskje særlig for de som ikke er innom wf hver eneste dag.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hva er det du sier? Finnes det folk som ikke er innom WF hver eneste dag? Galskap! :D
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det er mye vi irriterer oss over her i verden..... Jeg irriterer meg blant annet over at folk ikke klarer å bruke å/og riktig - Atle.... ;)

Men, til tema.....jeg har vært imot uregistrert posting hele tiden, og med det så har vel jeg sagt mitt i forhold til denne saken.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Tro meg Msites, jeg irriterer meg grønn på og / å bruken min selv. Jeg klarer bare ikke huske denne huskeregelen jeg hadde på det der, og dermed ender jeg opp med en masse feil på akkurat det.

Det er liksom på en måte greit at man kan gjøre en feil, men altså, hvor sløv er man egentlig dersom man ikke får med seg at man er utlogget? Det er jo så enormt godt markert for utloggede brukere at de faktisk er utlogget. Om årsaken til at dette skjer er fordi at folk er sjelden innom forumet, da må de jo faktisk være så sjelden innom forumet at de har glemt brukerkontoen sin.
 

picxx

Well-Known Member
Tro meg Msites, jeg irriterer meg grønn på og / å bruken min selv. Jeg klarer bare ikke huske denne huskeregelen jeg hadde på det der, og dermed ender jeg opp med en masse feil på akkurat det.

Vet ikke om dette blir feil, men:
Å gjøre noe...
som å spise epler og pærer.

Altså.. å forran verb (stort sett).
Med og binder man sammen ord og uttrykk.
 

webpiken

Medlem
Det er mye vi irriterer oss over her i verden..... Jeg irriterer meg blant annet over at folk ikke klarer å bruke å/og riktig - Atle.... ;)

Jeg på min side irriterer meg også over feil bruk av tegnet ellipse, men det har jeg vel nevnt før ... :)
 

tyr897

Medlem
Jeg glemmer stødd og stadig å logge meg inn. Det kommer som regel av at jeg pleier å ha forskjellige nettlesere oppe samtidig.

Dersom en sliter med å høre når det skal være og eller å, kan en prøve å tenke setningen på engelsk. To blir å, and blir og.
 

picxx

Well-Known Member
Tenk "som i gamle dager", - bruk å der de før brukte 'at'

Slik som i "at lags åt alle kan ingen gjera"?

hehe, blir vel litt feil det, dessuten er vel "at" nynorsk og ikke noe som er spesielt for "gammelt" språk.
 
U

Uregistrert

Guest
Dette er tull A.G. Jeg glemmer aldri å logge meg inn!
 
Topp