Jeg forstår forsåvidt at det fra mange kom litt sterke reaksjoner på at jeg faktisk fant frem navnet til vedkommende. Det er gjerne ikke helt "normalt," men så har jeg da aldri sagt at jeg er helt normal heller. Derimot vil jeg nå heller ikke påstå at det er spesielt "normalt" og finne frem et slikt våpen for og skyte gjennom en mobiltelefon, og samtidig også med batteri montert i telefonen.
Som en uregistrert forteller meg i forumet, ettersom han/henne ikke tør og gå ut med navnet sitt, "Get a life", har jeg ikke mye og si. Jeg skulle gjerne ha fått meg et bedre liv enn det jeg har per i dag, men akkurat det er jeg sikkert ikke alene om her i verden. Kanskje vi er to?
Jeg visste ikke at de hadde slike våpen som dette i norske forsvaret, og at det kun gikk i AG, som i disse dager er i ferd med og bli byttet ut med HK. Uansett vil nå ikke det gi noen god unnskyldning for og drive med våpenet på denne måten.
Sånn egentlig syns jeg ikke at jeg gjorde noe kjempegalt med min reaksjon. Om jeg skulle ha vært den forferdelig snille og lovlydige borgeren i kongeriket Norge (som jeg ikke er) hadde jeg attpåtil tatt med meg informasjonen til Politiet, og henvist til artikkelen på ITavisen. Derimot startet jeg vel tråden for og finne ut om dette var et våpen som var lovlig i Norge (ja, jeg har en liten interesse for våpen,) noe jeg fikk mange gode svar på. Takk for den gode informasjonen.