Nei, vil helst ikke begi meg ut på å anbefale den ene eller den andre leverandøren.
Svarte bare på et direkte spørsmål..
Men selv valgte jeg Icd fremfor Hostgator, da denne leverandøren gav bedre ytelse for meg.
Icdsoft er bare et lite pissfirma i forhold til Hostgator, om de har økonomisk ryggrad til å holde det gående har jeg heller ikke peiling på..
Liker en form for ærlighet oppi alt, blir litt småprovosert når noen med hånden på hjertet anbefaler noe som helt klart er et dårlig valg for oss her oppi kalde nord.
Ja, det det blir tilbudt mye søppel her i europa også, hardstappa servere alle lamper på cPanelet over status blinker rødt. Ikke til å komme bort i fra. -Guttunger med reseller-account.
Icdsoft er ikke noen bekjent eller kompis av meg.. Har bare 2 kontoer der, og har vært minimalt med krøll og nedetid på de 2 årene.. Faktisk så klarer de å pælme ut de som misbruker resursjer og krøller det til for andre leieboere. Om dette vil fortsette i fremtiden har jeg da ingen peiling på..
I verste fall ha alltid øynene oppe for alternativer.. Ikke bli for hardt knyttet til en leverandør, er ikke så dyrt å ha en i "backup"..