Det er viktig å skille mellom profesjonelle og amatører (i rett betydning). Om man jobber som webutvikler eller designer, så må man ta seg betalt for å sette opp en WP-blogg. Greit at det er mulig å gjøre litt gratisarbeid nå og da, men om det blir mye blir man fort sittende med mye regninger uten å kunne sende ut faktura.
Når det gjelder blodpris (som er vanskelig å definere), så har vi hatt slike diskusjoner allerede. Det tar normalt ikke så lang tid før noen kommer med et motargument om noen tilbyr en tjeneste eller vare for blodpris. Jeg mener moderatorene er flinke til å sortere på hva som aksepteres og ikke allerede.
Så til slutt egenpromotering. Jeg er litt usikker på hva du mener, om det er signaturer, egne poster eller kommentarer, men jeg synes ikke dette har sklidd ut. Selvsagt er mange ute etter å promotere seg selv, men igjen mener jeg moderatorene gjør en utmerket jobb med å sile ut det som er fornuftige "jeg kan hjelpe seg med dette"-poster fra ting som nesten går over i spam.
Mange medlemmer deler verdifull kunnskap på forumet, og det er utrolig mye gode tips man kan få av å følge med, så jeg mener forumet fungerer veldig godt for både profesjonelle og amatører, blogger og markedsførere.
Ellers vil jeg ønske velkommen til forumet.