Iexcel er helt uforståelig for andre enn Excel- og regnskapseksperter. En slags programvare bygget i excel, som er så komplekst og lite brukervennlig at poenget med å bruke programvare forsvinner.
Jeg har jobbet i 3 år med å utvikle iExcel konseptet. Selv mener jeg at det er det desidert beste konseptet for småbedrifter. Den viktigste grunnen til at jeg fortsetter å jobbe med iExcel og konseptet, er at det faktisk skaper en bedre hverdag for gründere og småbedrifter. Det vi i iExcel ønsker å gjøre, er å tilby et solid alternativ til regnskapsprogrammer, lønnssystemer og fakturasystemer. De som ønsker å jobbe i dataprogrammer bryr vi oss ikke om. Men de mange Excel-fansene, som tusen ganger heller vil jobbe i Excel enn å ta i bruk et sært dataprogram, de bryr vi oss om. Husk at det alltid er mange som bør jobbe i Excel-regneark fremfor å måtte bruke et særegent system. Og den beste måten å lære seg Excel på er faktisk gjennom å jobbe i Excel.
Ditt synspunkt om at iExcel er uforståelig, er for meg helt uforståelig. Hvor mye kan du ha satt deg inn i sakene du uttaler deg om?
Jeg vet dessverre ikke hvor mye Excel-kunnskaper du har, men jeg fornemmer at du uansett ikke liker Excel så veldig godt? Det er synd. På de områder du ikke liker, burde du kanskje være litt mer tilbakeholden med å gi råd? Det er tross alt millioner av mennesker i verden som elsker Excel og som utnytter Excel til virkelig å forenkle og speed opp alle sine arbeidsoppgaver. Synes du ikke det er bedre at folk lærer seg Excel slik at de kan effektivisere jobben sin og gjøre seg uavhengig av hjelp og programvare?
Siden du er så negativ til iExcel, vil jeg personlig tilby deg 2 timer gratis innføring i alt Excel kan brukes til, fordelene med konseptet og hvordan iExcel Arbeidsbøker gir styrke og selvstendighet til folk i småbedrifter.
En liten innføring får du ved å lese mitt siste blogginnlegg,
Smarte valg gir innsikt og resultater.
Jeg håper virkelig at du Hansson takker ja til tilbudet om gratis innføring i iExcel. Det er fritt frem og du finner mine kontaktdetaljer på hjemmesiden vår:
iExcelbooks.no eller direkte på
iExcelbooks.no/kontakter
Selvsagt håper jeg også at alle dere som leser dette i det minste er åpne for at Excel-regneark er verdens fremste verktøy for at du skal klare å utføre kompliserte oppgaver på en svært enkel måte. Husk at vi i iExcel jobber for at vi i småbedrifter skal stå sammen om å gjøre vanskelige ting enkelt og samtidig utvikle oss slik at vi selv og våre forretninger kan blomstre.
Vi høres!
Med vennlig hilsen
iExcel AS
Sigurd Renander
konseptutvikler og statsautorisert revisor