Beergear.no
Medlem
Min personlige mening, men jeg er kanskje ikke objektiv, da jeg selv venter på slike til vår nettbutikk.
Og vi satser kanskje i forskjellig ende når det gjelder pris...
Vi har valgt kvalitet som oppfyller de fleste tingene jeg nevner nedenfor.
Alt for dårlig teknisk info syns jeg. Savner svar på følgende (om jeg var kunde)
Mangelen på info gjør meg mistenksom. Har han greie på produktene han selger ville jeg tenkt.
Mener ikke å være "kjip" sier bare det jeg mener/tenker, men jeg er sikkert ikke en typisk kunde!
Hvor mange grader dekker kamera?
Er det GPS på det?
Er det G-sensor på det?
Hvor lagres film ved en alvorlig smell? I minnekort, i kamera, med ekstra beskyttelse.
Er det sensor som starter stopper opptak når bilen stopper i lengre perioder, eller parkeres, eller må man da huske på å slå av.
Og vi satser kanskje i forskjellig ende når det gjelder pris...
Vi har valgt kvalitet som oppfyller de fleste tingene jeg nevner nedenfor.
Alt for dårlig teknisk info syns jeg. Savner svar på følgende (om jeg var kunde)
Mangelen på info gjør meg mistenksom. Har han greie på produktene han selger ville jeg tenkt.
Mener ikke å være "kjip" sier bare det jeg mener/tenker, men jeg er sikkert ikke en typisk kunde!
Hvor mange grader dekker kamera?
Er det GPS på det?
Er det G-sensor på det?
Hvor lagres film ved en alvorlig smell? I minnekort, i kamera, med ekstra beskyttelse.
Er det sensor som starter stopper opptak når bilen stopper i lengre perioder, eller parkeres, eller må man da huske på å slå av.