Enkel nettbutikk

Saida80

Medlem
Hei...

Jeg har tidligere skrevet at jeg vil gå for en ferdig nettbutikkløsning hos 24nettbutikk,men vil kanskje ombestemme meg nå! Jeg synes det er for dyrt, jeg kontaktet dem, det kommer også moms i tillegg osv. så jeg synes det var for dyrt.

Spørsmålet mitt her er: er det noen her som er profesjonelle og kan lage en enkel nettside til en nettbutikk for en grei pris? jeg må kunne redigere siden selv, altså legge inn varer selv osv., og den skal være enkel å bruke?..
eksempel: artesania-marroqui.com. jeg vil ha den enkel og oversiktlig.. designe kan ligne litt, men trenger ikke å være likt..det skal være ett no domenet. hvis noen har erfaring fra en eller annen her så vil jeg gjerne høre fra dere:) på forhånd takk

Forresten jeg vil ikke en som kommuniserer på engelsk, kun norsk!

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Ja, og prisen varierer veldig. En enkel setup tar et par tusen. Forvent da at du får installert WP med en theme, en nettbutikk-plugin, analytics og litt sånt. Oppsettet og epost/server etc blir diktert.

Skal det mekkes på design går det ekstra tid. Skal det settes opp dibs og andre betalingsløsninger går det ekstra tid. Skal noen høre på dine ønsker går det ekstra tid.
Tid er penger, og når du forstår dette kan det bli rimelig.

For din del ville jeg prøvd å lage en avtale som er enklest og rimeligst mulig i begynnelsen - det som er absolutt need-to-have. Så kan du vurdere fortløpende hva du ønsker å betale for, det som er nice-to-have.

Topp