Enkel måte å få flere språk på siden?

Jostein

Medlem
Ser mange nettsider har mulighet til å trykke på typisk et flagg, så skifter siden språk. Finnes det noe plug in som fikser dette enkelt?

Jostein

Medlem
Du sier noe.. :-;
Så det finnes ingen quick fix? Nå er ikke jeg kyndig, men en plug in som f.eks gav deg en liste med alle ord du har visuellt på siden. Typisk home, shop, products osv osv. Ved å skrive oversettelsen i en kolonnen, så ville den ved å klikke på norsk flagg vist hjem, butikk, produkter osv..

Weboz

Medlem
Det finnes mange script tilhørende google translate som oversetter siden din automatisk.
Ta et kjapt google søk, så er jeg rimelig sikker på at du finner et script

Weboz

Medlem
Glem automatiske Googleoversettelser, det er ubrukbart og siden din ser ut som en idiot har laget den.

Nå vet jeg nada om plugins for oversettelse av nettsider, da jeg pleier å oversette nettsidene for hånd selv.
Men slik jeg ser det har google translate den største databasen for oversettelse, så da ville det vel vært logisk at google translate er det beste verktøyet?

Msites Ltd

Livsnyter
Nå vet jeg nada om plugins for oversettelse av nettsider, da jeg pleier å oversette nettsidene for hånd selv.
Men slik jeg ser det har google translate den største databasen for oversettelse, så da ville det vel vært logisk at google translate er det beste verktøyet?

Har de den største databasen? Har du dette fra noe sted eller er det en antagelse?

Uansett er det nok ikke kvantitet, men kvalitet det kommer til når det gjelder oversettelser.

Og, noen språk er bare ikke til å oversette direkte. De gir ofte ikke mening eller motsatt mening mange ganger.

Topp