Kjapp og trygg hosting for Wordpress

enkel + billig logo ønskes

MobyDick

New Member
hvis noen har mulighet til å lage en enkel og billig logo er jeg interessert i å motta forslag på PM... enkelt som i bruke type 2 timer på å lage den. dermed også billig ;)
 

adeneo

Medlem
Du kan få denne helt gratis av meg :D

726210_logo.jpg
 
Hvis du ikke er veldig kresen kan du jo enten velge å kjøpe fra en av de mange som tilbyr seg å lage logo på mikrojobb for en slikk og ingenting (Men husk at du gjerne får det du betaler for her (knapt)).

Ellers kan du jo kanskje prøve en av de mange "Make free logo online" programmene. Bare søk på dette på google. Er mye å velge i, med varierende kvalitet vel og merke.
 

MobyDick

New Member
Haha adeneo! hvis/når jeg går inn i hallikbransjen er jeg good to go!!

ja tenkte noe som bransje foreslo... type noen hundrelapper. har sett type cooltext.com osv men det blir så utrolig jalla... hadde gjort det sjæl i photoshop eller noe hadde jeg hatt ork og ikke minst kunnskapene. (og photoshop da for den saks skyld)...

men hvis man er rutt på dette så er det vel mulig å få til noe ok på 1 times tid kanskje?
evt så kan jeg vel alltids tilby en "partner" link på siden når den er oppe...

billiglogo.com var jo i og for seg greit, men litt kjedelig å møte på ørten andre med samme logo som deg selv :p
 

MobyDick

New Member
jau Dag, trenger nok ikke noe så profft ;)

abroke: jeg har just lansert min side nummersalg.no (jada den er særs lite avansert men den gjør nytten)... der det står nummersalg.no med rød skrift burde det kanskje være noe litt mer spennende! eller hur?
 

picxx

Well-Known Member
Brukte bare 2 1/2 time på denne.
690.- timen blir litt over 2 lapper, men du skal få den for tusen siden jeg er sååå snill.

lfpdx.jpg
 

picxx

Well-Known Member
putt på pushwagner-signatur nede i hjørnet, så har du 2 mill i en fei.

Men ærlig talt, min er jo mye kulere enn den stilrene duffen som Torstein tryllet frem? :D
 

MobyDick

New Member
hehe ja ;) ring astrup fearnly så skal du ikke se at du kan legge datagreiene på hylla og satse modern art på heltid! tusen takk torstein, likte din, og bruker den iallefall intill videre ;) eneste er at ymse ting ikke ser helt ut til å like .esp?
 
Topp