Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Engelskspråklig uutnyttet arbeidskraft

namaste

Medlem
Har en del uutnyttet arbeidstid hos engelskspråklige arbeidere jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med. Går jo fint å ha "slakke" arbeidstider rent økonomisk, men det hadde jo vært optimalt å ha de gående med noe konkret. Om ikke annet for min egen rettferdighetsfølelse.

Har tenkt på å få de til å skrive artikler og levere innhold, men prisene er så lave (under 10 dollar for 500 ords artikkel gjerne) at jeg vurderer det som ulønnsomt når man også kalkulerer inn administrasjonsarbeidet og øvrig overhead.

Noe andre idéer? Eneste kriteriet er at det må være fleksibelt, fordi arbeidsmengden fra meg går i bølger og det er ikke interessant å tilpasse meg andre. Da kan vi egentlig bare ha det sånn som det er nå.
 

namaste

Medlem
Forventer ikke geniale forretningsidéer her, men om noen har noe forslag til simple oppgaver som omsettes allerede, skrik gjerne ut.
 

Speca

Medlem
Sett de opp til å skriv bøker, som du kan gi ut på Amazon. (Kindle)

Er dog endel å sette seg inn i, men skriver de gode artikler, så kan de sannsynligvis skrive gode bøker også. Dette er noe du vil tjene langt mer spenn på, enn artiklene...
 

namaste

Medlem
Sett de opp til å skriv bøker, som du kan gi ut på Amazon. (Kindle)

Er dog endel å sette seg inn i, men skriver de gode artikler, så kan de sannsynligvis skrive gode bøker også. Dette er noe du vil tjene langt mer spenn på, enn artiklene...

Hmm... Bøker? Ikke dum idé forsåvidt... Får tenke ut noen gode idéer.
 
Topp