Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Endringer hos PayPal(!)

TorsteinO

Art Director & grunder
Egentlig vil jeg si at det er langt forbi irriterende, i tilfeller som det det fortelles om her kan det jo virkelig være et skikkelig problem. Tenk deg å få låst 400.000 på kontoen uten grunn, og få beskjed om at du bare kan glemme å få dem?!

Men ikke desto mindre er det jo ekstremt positivt at den nye fyren der ihvertfall ser ut til å prøve å ta tak i det, så får man vel se om han klarer å endre det til noe mer fornuftig også.
 

CB-Web

Medlem
Har nettopp åpnet paypal konto for noen mnd siden, så plutselig stenger dem kontoen med et par tusen kroner uten å si ifra.. Har lastet opp alt av papirer, men må nå vente 6 mnd før jeg får ut noe! Får bare automatisk svar hver gang jeg sender mail til kundeservice.... F¤&/¤ paypal!
 

CB-Web

Medlem
Nei dette får jeg jo bare automatisk svar tilbake på, så er vanskelig å vite.. De sier hvertfall at det er rutinesjekk for å se om jeg er en falsk bruker eller hacker.. Lastet opp alle papirer og dokumenter som trengs, men de sier fortsatt på mail at jeg må laste opp dokumentasjon, selvom jeg ikke er en hacker eller falsk bruker..

Måtte ringe spansk kundeservice, og han leste bare opp mailen jeg hadde fått for meg, og sa jeg måtte vente 6 mnd *sukk*
 

CB-Web

Medlem
Kun til å sende penger eller motta penger.. Noen mikrojobb sider også som jeg har fått penger inn fra på småjobber..

Jepp har sendt absolutt ALT dem ber om...
 
Topp