Endringer gjort - bedre?

hansson

Langveisfarende
Gjennomførte og pene nettsider. Tror jeg ville brukt stor bokstav i overskriftene på fronten, da skiller de seg ut fra logoen og vil se litt mer solid ut i venstrekant siden overskriftene ikke er venstrejustert på samme nivå som logoen. Basert på et wootheme dette her, er det ikke?

Nutz

Med lem
Nada med design å gjøre denne, men i teksten under "storskjerm" på forsiden står det "blandt", -det skrives blant.

n0stra

Medlem
hansson: nei faktisk ikke, er mye interessant de lager men bestandig noe jeg klarer å sette fingeren på. I tillegg har dokumentasjon på css vært noe ymse. Ganske enkel side igrunn rent grafisk, jquery på slidern og ellers store enkle overflater.

Det med stor førstebokstav i overskriftene skal jeg prøve, takker :)

Nutz: hehe, takk. Dette er en feil som irriterer meg og har hengt med lenge. Heldigvis klarer jeg å unngå det mer og mer men noen ganger glipper det. Takker. Btw, finnes det noe norsk alternativ til spellchecken på wordpress?

allegretto

Medlem
PNG er ikke et vektorformat, mulig du forveksler med SVG.
Ja, du har nok rett. Jeg som roter.

Uansett, bildene på siden skal lagres i et komprimert format som gir optimal bildestørrelse(kb) i forhold til ønsket bildekvalitet. Og ikke skaler bildene med html, men med et bilderedigeringsprogram.

Topp