Endring av kode i euroads

Ønsker å kjøre to annonser på en nettside, og 468x?? er det nærmeste jeg kommer. Prooblemet er at jeg bare kan kjøre 457x?

Vil det oppstå "problemer" (ugyldige leads?) dersom jeg legger inn height='457' width='XX' i koden?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det er nok ikke noen som har trøbbel med at du endrer en annonse fra 468x60 til 467x59 osv, men du gjør nok allikevel rett i og heller sende affilitenettverket / annonsør en mail.

For nysjerrighets skyld, hvordan i alle dager har du klart og komme i en slik situasjon? Hehe, hvorfor ikke utvide området med en liten piksel?

Fikk svar fra Euroads idag:
Du kan kun benytte de annonsene som ligger i systemet, om du har spesifikke ønsker om andre str kan du sende oss en mail og se om vi har tilgang på det eller kan lage det.

Atle, var en template som hadde 2x 457x200 bilder ved siden av hverandre, så ville jeg heller ha annonser der. Men får vel prøve å utvide litt :p

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Egentlig ville jeg heller sendt en epost til til Euroads, danielaune. Hallo... Om affiliatenttverket ikke tåler at du endrer annonseformatet med 1 liten piksel i høyde og bredde kan de dra dit jeg bor. Husk og nevne i epost at her er det kun snakk om 1 px.

Topp