Hei,
Jeg antar at det finnes språkfiler for:
1. adminpanelet (backend wordpress)
2. woocommerce
3. bbpress
etc etc etc
Informasjonen som blir gitt spriker fra at det ikke er nødvendig å laste ned filer i det hele tatt, til at WP endrer språk selv etter å ha justert configfilen og oppdatert admin panelet.
Det tipses om forskjellge språkfiler og lokasjoner, hvilket jeg regner med skyldes at dere aller snakker om forskjellige oversettelser. Noen woocommerce, andre hjemmesiden generelt og wordpress back end.
Det vil hjelpe meg veldig om jeg kan få en konkret tilbakemelding på følgende;
1. Hvor skal språkfilene til admin panelet legges? Disse regner jeg med at IKKE er theme-spesifikke, og derfor IKKE skal ligge i language folderen i theme mappen! Jeg antar de skal ligge i *wpcontent/languages? Jeg har ikke den mappen så skal jeg da opprette den her? Skal jeg også endre navn fra bbpress-dev-nb.mo(po) som de heter for at de skal fungere. Jeg har endret configfilen til define('WPLANG', 'nb_NO');
2. Jeg regner med det er andre språkfiler til woocommerce. Hvor finner jeg disse og hvordan installeres disse? Hvilken mappe skal de ligge i?
3. Jeg regner med det er andre språkfiler til bbpress. Hvor finner jeg disse, og hvordan installeres disse? Hvilken mappe skal de ligge i?
Tusen takk for hjelpen!
Mvh Stig