Endre nick

webmoney

Søkemotoroptimist
"Mapdaddy" blir stadig mindre og mindre beskrivende for meg, og jeg har lyst til å skifte nick.

Men er dette i det hele tatt mulig?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Send meg en PM med hva nå enn du ønsker at det nye nicket skal være, så kan jeg ordne det!
Kan være en ide å ha "tidligere kjent som mapdaddy" eller noe i den retningen i signaturen din også da.

Grunnen til at store forum med masse medlemmer ikke gjør slik er at man må kjøre masse sql-spørringer, det er mye som må redigeres i databasen og det tar kraft fra serveren.

Nåja... Skjønner at større forum kanskje ikke godtar dette, men selv der burde man være smidigere, dvs. at det ikke hadde første pri men at det likevel ble gjort. Og det er ikke akkurat så komplisert å endre nick med bruk av dette forumet og tar maks et par minutter, men likevel, selvsagt, en ekstra jobb for moderator;)

Det tar ikke lang tid å gjøre det, men driver du f.eks. DP og skal forandre flere nick på folk med 10000 poster hver dag så går det hardt ut over performance på server.

Den kjøper jeg selvsagt, dess større forumet er, dess flere ønsker å endre nick og dess mere jobb. Likevel synes jeg det er hyggelig OM det kan bli gjort, om man så måtte ha ventet på tur en stund.

Uansett, slo jo hyggelig ut her og Webmoney var et klingende navn :)

Sist redigert:

webmoney

Søkemotoroptimist
Takk, takk... Grenland er ikke så gæernt, det heller (Sjøl om jeg er eks-mapdaddy har jeg selvfølgelig fortsatt sansen for geografiske navn).

Jeg angret litt rett etter at jeg byttet nicket... Er litt uvant enda, men det går seg vel til, håper jeg...

WM

Topp