Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Endelig!!!

Ole

Medlem
Har holdt på en uke nå med et nettsted uten nevneverdige fremskritt. Det er så mange faktorer som påvirker hverandre der at jeg holdt på miste motet...

Design og menyoppsett skal endres ettersom hvilke seksjoner brukeren er inne på, kategoribestemte annonser skal vises X antall ganger for så å bli erstattet av generelle annonser, relaterte linker skal vises på noen sider og ikke andre, bilder skal ha forskjellig behandling i imagemagick i de forskjellige kategoriene, forumtråder skal vises i relaterte artikler, kommentarfelt skal bare vises på noen seksjoner... Ja, også skal jo selvfølgelig alt optimaliseres for vår venn Google...

For hver gang jeg har trodd at nå fungerer det, har det dukket opp noe nytt dritt som må fikses på...

Men NÅ henger endelig alt sammen slik det skal!!!
Tror jeg tar en tur i vinkjelleren og henter meg en champis! :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
schåålll....schampis ær gåt.... *hikk*..

Men, i likhet med Kenneth er jeg vel mest spent på hvilken nettside - eller om du bare skulle fortelle at du hadde fått til noe ;)

For i så tilfelle har jeg sikkert 100 ting jeg kan fortelle at jeg klarer jeg og ;) hehe....
 

Ole

Medlem
@Kenneth: Resultatet vil åpenbare seg i august tenker jeg. Skal inn en del innhold også...

@Brukernavn: Ja det er en god følelse når slike puslespill går opp! Er ikke helt ferdig med jobben da, nå gjenstår det å fylle på med innholdet :)
 
Topp