Sjekket like istad.. jeg er den første på digital point forumet til å skrive om det! :cool:
O OldHP Medlem 3 Mai 2012 #1 Sjekket like istad.. jeg er den første på digital point forumet til å skrive om det!
E Erlend Medlem 3 Mai 2012 #4 zapotek skrev: Haha du slår ikke meg - jeg fikk pagerank 11 på denne oppdateringen!!!! Klikk for å utvide... Page Rank 92 her
zapotek skrev: Haha du slår ikke meg - jeg fikk pagerank 11 på denne oppdateringen!!!! Klikk for å utvide... Page Rank 92 her
E Erlend Medlem 3 Mai 2012 #7 Newyork skrev: n/a er det bra eller? !?! Klikk for å utvide... Det er dårligere enn null
Eggan medlem 3 Mai 2012 #9 Ikke merket stort til denne på mine sider i alle fall utenom bakgrunnsbilder.net som gikk fra n/a -> 2.
Ikke merket stort til denne på mine sider i alle fall utenom bakgrunnsbilder.net som gikk fra n/a -> 2.
E Erlend Medlem 3 Mai 2012 #11 Så ofte som de føler for vaffelmart skrev: Hvor ofte oppdaterer google? Klikk for å utvide...
Eggan medlem 3 Mai 2012 #13 Heldigvis har ikke PR så mye å si i praksis Med mindre du selger lenger da vel og merke..
Tony J Alle skal få 3 Mai 2012 #14 Er alle PR "sjekkere" på nett like oppdatert? Finner sider som tilbyr dette, men er noen bedre enn andre? Tony
Er alle PR "sjekkere" på nett like oppdatert? Finner sider som tilbyr dette, men er noen bedre enn andre? Tony
E Erlend Medlem 3 Mai 2012 #15 Denne funker ihvertfall: Google PageRank Checker - Check Google page rank instantly