Er det ikke bedre for en side å ha flere sider enn bare en når det er snakk om seo?
O OldHP Medlem 12 Mar 2012 #1 Er det ikke bedre for en side å ha flere sider enn bare en når det er snakk om seo?
S Speca Medlem 12 Mar 2012 #2 Når jeg kjører kampanjer i Senuke, så har jeg ca 40% til førstesiden, 40% til undersider og 20% til kategorisider. Så jo, det er bedre...
Når jeg kjører kampanjer i Senuke, så har jeg ca 40% til førstesiden, 40% til undersider og 20% til kategorisider. Så jo, det er bedre...
O OldHP Medlem 12 Mar 2012 #3 vet ikke om jeg forstår.. det jeg mente var.. er det bedre for et domene å ha en html side bare eller er det bedre å ha 40-100 html sider?
vet ikke om jeg forstår.. det jeg mente var.. er det bedre for et domene å ha en html side bare eller er det bedre å ha 40-100 html sider?
emilkroerdk Medlem 14 Mar 2012 #4 holkapolka skrev: vet ikke om jeg forstår.. det jeg mente var.. er det bedre for et domene å ha en html side bare eller er det bedre å ha 40-100 html sider? Klikk for å utvide... Bedst at have så mange sider som muligt med kvalitets indhold Ikke blot en forside..
holkapolka skrev: vet ikke om jeg forstår.. det jeg mente var.. er det bedre for et domene å ha en html side bare eller er det bedre å ha 40-100 html sider? Klikk for å utvide... Bedst at have så mange sider som muligt med kvalitets indhold Ikke blot en forside..
Tonny Kluften Administrator 14 Mar 2012 #5 Du bør jo lage en underside for hvert tema slik at ikke alt bare blir et sammensurium på en enkelt forside.
Du bør jo lage en underside for hvert tema slik at ikke alt bare blir et sammensurium på en enkelt forside.