Kjapp og trygg hosting for Wordpress

En litt annerledes porteføljeside

selbekk

Medlem
Et nytt forsøk på en porteføljeside - magasin-style ;-)

url: Sweetwater

Si hva dere synes på godt og vondt :)

-kris

PS! Siden er IKKE cross browser testet enda, og burde sees med Chrome for å se hva jeg ser. Men jeg skal begynne den prosessen veldig snart :)
 

hansson

Langveisfarende
Vanskelig å gi noen skikkelig tilbakemelding, fordi det er både bra og problematisk samtidig. Problemet med rockstar-stilen hjemme i steinrøysa er kanskje at den ekskluderer mulige kundegrupper. Hvem er det du henvender deg til, er det første spørsmålet jeg stilte meg. Jeg synes det er okei gjennomført, selv om jeg ikke liker den litt selvgode personfokuseringa og ikke synes noe om bildene med solbriller. Du skriver god engelsk og du skriver godt generelt sett, så ikke noe problem der. Du har laget noen tydelige og bra nettsteder i porteføljen (litt forvirrende at outcast ligger på din server, jeg vet liksom ikke om dette er en del av porteføljen eller ei frittstående side).

Det er egentlig fronten jeg har litt problemer med å svelge, men mange vil nok synes at dette er helt greit. Resten av themet kan virke litt stressende fordi det mangler luft på sidene, men det er i alle fall relativt originalt. Bloggen er det minst vellykkede fra et estetisk synspunkt, oppdeling med de grå boksene ser ikke bra ut.
 

selbekk

Medlem
Hei hansson

Takk for tilbakemelding :) Poenget med dette designet var litt "shock and awe"-effekten. Hvordan synes du jeg kunne gitt designet mer luft?

Videre er jeg enig i at bloggen ikke er noe kunstverk, jeg får prøve å gjøre den litt penere i de kommende dagene.

Angående Outcasts, var det en uheldig tilfeldighet. Outcasts er hostet på samme server i mappen /outcasts/, så permalinkene ble litt forvirret.
 

hansson

Langveisfarende
Mer luftig ville det sikkert blitt hvis du økte bredden opp mot 1024px og lot margene være hvite, samt mer luft over logoen øverst. Det er mulig det går ut over originaliten, men det ville nok sett mindre skvisa ut.

Nå ser jeg at du er i San Fransisco, det er sikkert en fin plass, og der skal det jo være litt shock og awe også. Men grensa mellom rockestjerne og patetisk kan være hårfin, så hold tunga beint i munnen.

Du lager enkle og funksjonelle nettsteder som kanskje ville passet bedre å presentere på en mer lavmælt måte. Nå kommer de litt i bakgrunnen fordi man er så sjokka etter å ha vært på sidene dine. Arbeidsprøvene dine nesten virker litt blasse selv om de i og for seg ikke er det.
 

selbekk

Medlem
takk for tilbakemeldingen hansson :)

jeg kan jo også nevne at jeg fortsatt er student, og at jeg helst søker mindre oppdrag for små- og mellomstore bedrifter. De store oppdragene har jeg rett og slett ikke tid til :)

noen andre som har noen tanker om denne siden?
 
Topp