En liten Wordpress-site!

PIP

Medlem
Hei! Har satt opp en liten side i wordpress, og ønsker tilbakemeldinger på både innhold, det visuelle og på funksjonalitet. Dette er den "første" Wordpress-siten jeg har satt opp, så vær ærlig men hyggelig ;)

Siden finner du her!

zapotek

Medlem
Helheten er meget bra. Farvene, bakgrunnsbildet og alt passet egentlig veldig bra til temaet "Rock". Thumbs up fra meg!

Fredrik

Medlem
Uten at jeg har sett med lupe så følte jeg den var meget bra. Man skjønner med en gang at siden handler om rock og musikk. Totalt sett virker den gjennomført. Bra jobbet.

Dersom jeg skulle endret noe så ville jeg laget header noe mer "levende" samt bakgrunnsbilde (som forøvrig var meget bra) er en dårlig jpg. Jeg skjønner forsåvidt at dette er for å holde størrelsen nede men har du testet med PNG?

PIP

Medlem
Takk for positive og hyggelige tilbakemeldinger! Jeg skal se på det med logo og bakgrunnsbilde. Vet ikke om logoen er helt optimal, men blir vurdert fortløpende...

M.B

Medlem
Hei PIP

Likte siden din godt, så godt at jeg lurte på om det er et gratis theme du har brukt? ;)

eightworx

Art Director
Må si jeg liker denne siden godt, eneste jeg kan si noe på er at stort sett hele siden går i sort\hvitt\grått samt. det lille røde rundtom. Passer derfor ikke helt inn med en Grå meny som har ett hint av brunt.

Hadde jeg vært deg ville jeg kjørt på med en rød meny her eller selvsagt i samme gråtoner som resten av siden.

PIP

Medlem
Må si jeg liker denne siden godt, eneste jeg kan si noe på er at stort sett hele siden går i sort\hvitt\grått samt. det lille røde rundtom. Passer derfor ikke helt inn med en Grå meny som har ett hint av brunt.

Hadde jeg vært deg ville jeg kjørt på med en rød meny her eller selvsagt i samme gråtoner som resten av siden.

Jeg er enig med deg, får se om ikke eier av siten vil gjøre noen endringer på den menyen... å kjørt den i rødt hadde vært kult selvsagt ;)

Topp