Eksamenstid

Erlend

Medlem
Flere som er inne i eksamenstiden her?Nest siste eksamen i morgen i informasjonsbehandling, så statistikk på torsdag.

Lykke til de som skal ha eksamen ;) Også blir det vel litt mer tid til nettprosjekter etter hvert som eksamenstiden er over!

pleb

Medlem
Blir vel sånn ca 8-20 hver dag på lesesalen om dagen, ja. Ferdig om 22 dager.

At nettprosjektene kommer i andre rekke opplever jeg også. Døgnet har for få timer - noen som vet om gode tips for å pådra seg midlertidig chiari malformation (sykdom som gjør at du aldri sover)? :p

peterpan

Medlem
Blir vel sånn ca 8-20 hver dag på lesesalen om dagen, ja. Ferdig om 22 dager.

At nettprosjektene kommer i andre rekke opplever jeg også. Døgnet har for få timer - noen som vet om gode tips for å pådra seg midlertidig chiari malformation (sykdom som gjør at du aldri sover)? :p

Vet ikke hvordan du skal klare det, men det du kan prøve ut er "Uberman sleeping schedule" og redusere nattesøvnen til rundt 3 timer ;)

eplebiten

Medlem
...så statistikk på torsdag.

Heldiggrisen. :)

Men nå er jeg usedvanlig glad i matematikk, og spesielt statistikk. Det går med noen timer i uken til statistisk analyse hos meg, eller som jeg vanligvis sier: Nå skal jeg kose meg.

Håper det gikk bra med alle eksamene.

PIP

Medlem
Er heldigvis ferdig med den tiden for en god del år siden, men man skal ikke se bort ifra at man finner på å "fornye" seg etterhvert. Men vi har ca. 35 000 eksamenskandidater her på huset i disse ukene, så jeg ser en del som går slukøret avgårde ganske så tidllig. Og noen er svært frustrerte. Og enkelte greier ikke en gang å komme tidsnok... Så det er nok en god del som stryker ja...

Erlend

Medlem
Da er det snart eksamenstid igjen. Lykke til alle sammen ;) (også dere gamlinger, har vel en eller annen eksamen dere også?)

pleb

Medlem
Lykke til, ja. :)

Nettopp levert bacheloroppgaven og er storfornøyd med det. En litt mykere eksamensperiode med "kun" 3 eksamener nå + sommerskole, så er det sommer. Og så begynner det igjen til høsten...

Hva studerer du, Erlend?

Erlend

Medlem
Studerer petroleumslogistikk. Enn du?
Lykke til, ja. :)

Nettopp levert bacheloroppgaven og er storfornøyd med det. En litt mykere eksamensperiode med "kun" 3 eksamener nå + sommerskole, så er det sommer. Og så begynner det igjen til høsten...

Hva studerer du, Erlend?

Topp