Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Eget domene og webhotell

Pia

New Member
hei!

Jeg skal starte egen forretning og ønsker i den forbindelse å opprette et eget domene. Så langt alt ok ... :p

Men når det kommer til webhotell, er jeg helt grønn ...
Jeg ønsker noe som er fortrinnsvis på norsk, og som er enkelt selv for en som ikke er spesielt dreven på webdesign. Fra før har driver jeg blogg på wordpress, men kun av den enkleste typen, der jeg kun kan bruke faste templates (tror jeg)

Så alle tips er velkomne :)
Hva er bra - og hvorfor?
Finns det noen "versting" jeg bør styre unna?

Takketakk for all hjelp :)
 

holte

Medlem
Jeg vil anbefale www.proisp.no Det er flust med muligheter, er norsk, og det er lett å sette opp en wordpress, med nettbutikk. f.eks. Det er også egne systemer for nettbutikk, men jeg er ikke så godt kjent med den biten enda.

Liste over Scripts/innstallasjonsmuligheter som Proisp bruker her ; http://www.softaculous.com/softwares

Pris ligger på mellom ca 270 - 800 kroner pr år, alt etter som hvor mye du trenger. Jeg har prøvd ut mange, men holder en knapp på denne om du vil ha en norsk anerkjent leverandør.

De har eget forum hvor du kan finne inspirasjon, få hjelp etc, men jeg er også godt fornøyd med den support jeg har fått av kundeservice. http://www.proisp.no/forum/

www.one.com/no/ er også en god leveandør. Noe billigere, men med færre muligheter
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
ProIsp er meget bra og har bra service. De har enkle forklaringer og guider. De er også rimelige. Ta en titt på sidene deres ProIsp.no. Det finnes nok flere enn meg her på forumet som kan anbefale dem.
 

BlitZz

Member
Helt enig med de øvre kommentarene! Supporten, servicen, prisen og oppe-tiden er helt fantastisk!
Er nok mange andre gode hoster der ute, men føler ProIsp gjør den beste jobben hittil. Har vert trofast kunde i snart to år, ingenting å klage på! :)
 

Pia

New Member
Tusen takk :)
ProIsp så veldig bra ut, og jeg har registrert domenet. Så får jeg sette meg ned med resten etter eksamen :)
 
Topp