Da jeg var 16-17 drev jeg en webside med tilhørende nyhetsbrev der jeg hver uke sendte ut en mail til alle subscriberne. Jeg hadde til slutt ca. 10 000 medlemmer. Alle disse hadde lagt inn mailen sin i en html-form og således kommet inn på lista som jeg administrerte fra kontrollpanelet på min daværende host. Dette verktøyet var så ustabilt at jeg til slutt gikk lei.
Nå skal jeg lage et slikt nyhetsbrev/e-postliste igjen, og spørsmålet er således om noen vet om et bra verktøy på nettet for dette? Den må jo klare å sende ut noen ti-tusenvis av mail. Behøver ikke være gratis, så lenge den funker bra.
Skal sende mail til subscriberne med nyheter/oppdateringer en gang i uka eller liknende.
Nå skal jeg lage et slikt nyhetsbrev/e-postliste igjen, og spørsmålet er således om noen vet om et bra verktøy på nettet for dette? Den må jo klare å sende ut noen ti-tusenvis av mail. Behøver ikke være gratis, så lenge den funker bra.
Skal sende mail til subscriberne med nyheter/oppdateringer en gang i uka eller liknende.