E-post utsendelse - alternativ til aweber?

i-net

WF 09
Lurer på om noen kan anbefale et alternativ til aweber.com, eller andre måter å sende ut mail til en liste med e-post adresser i excel som oppfyller følgende krav:

- Kan importere e-post adresser fra excel
- Sender IKKE automatisk ut e-post til adressene på listen ved importering, om at de har blitt lagt til og om de godkjenner dette. (Aweber gjør nemlig dette).

takk for alle forslag :D

Robert

Mr. 66
Du hoster det selv? Betyr det at all epost kommer fra din server og at den kan bli svartelistet?

I teorien så kan du vel det, det er mange innstillinger for mailserver (trenger ikke å være den serveren du hoster det på), og du kan velge hvor mange eposter du vil at den skal sende i minuttet. Mine epostlister er ikke enorme, så med 1 epost i minuttet tar det et par døgn å gå gjennom en stor liste. (CRON jobs fikser biffen) og jeg føler meg på den "sikre" siden. Tror ikke at jeg har blitt svartelistet enda...

Altberger

Medlem
Noen som kjenner til et selskap for masseutsendelse av e-post som alt sitter på bransjeorienterte mottakerlister?

Har du brukt de selv? Erfaringer?

Evt noen her som har lister over håndverkerbransjer å selge?

Sist redigert:

n0stra

Medlem
Interessant å se at det finnes kurante løsninger her også. Merker at jeg må få bort skylappene og begynne å se meg litt rundt i forhold til de løsninger man benytter på forskjellige områder idag (og har brukt i lengre tid).

Rent teoretisk, er det noen interesse for slike lister som overnevnte etterspurte? Altså mailinglister til bedrifter innenfor forskjellige kategorier.

Tror jeg har en løsning for å få rensket ut en god del der og laget noen lister, har gjort dette selv på jobben men mer generelt og fokusert på nyetablerte bedrifter i regionene rundt.

Topp